iPad اپل معرفی شد

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، تبلت iPad اپل دارای صفحه نمایش ۹.۷ اینچی LED چند لمسی است و از فناوری IPS و وضوح تصویر ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل پشتیبانی می کند.این دستگاه از فناوری تشخیص اثر انگشت برخوردار است و از پردازنده یک گیگاهرتزی A4 اپل که برای عملکردهای پیشرفته …

به گزارش اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، تبلت iPad اپل دارای صفحه نمایش ۹.۷ اینچی LED چند لمسی است و از فناوری IPS و وضوح تصویر ۷۶۸×۱۰۲۴ پیکسل پشتیبانی می کند.
این دستگاه از فناوری تشخیص اثر انگشت برخوردار است و از پردازنده یک گیگاهرتزی A4 اپل که برای عملکردهای پیشرفته طراحی شده و دارای شتابسنج است، پشتیبانی می کند. باتری این دستگاه ۲۵Whr لیتیوم پلیمری است که ۱۰ ساعت شارژ نگه می دارد و امکان مرورگری در وب، پخش برنامه های ویدیویی و موسیقی را دارد و از اتصالات Wi-Fi پشتیبانی می کند.
iPad  همچنین قابلیت اتصال به رایانه یا کامپیوترهای Mac اپل را دارد و از جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و امکان استفاده از سیمکارت برای پشتیبانی از اتصالات WiFi + 3G را دارد.
ابعاد این دستگاه ۰.۵×۷.۴۷×۹.۵۶ اینچ و وزن آن ۶۸۰ گرم است و از سافاری برای مرورگری در وب، ایمیل، دسترسی به آیتیونز برای دانلود موسیقی، ویدیو، کتاب و نیز دسترسی به فروشگاه نرم افزاری App Store اپل همانند آیفون بهره می برد.
iPad  در ماه مارس در سه نسخه ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۴۹۹ دلار، ۳۲ گیگابایتی ۵۹۹ دلار و ۶۴ گیگابایتی ۶۹۹ دلار راهی بازار می شود.
۱۳۵/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا