افزايش فرکانس راديويي CDMA در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين طرح اپراتور مذکور ۱۹ منطقه هند را که ۱۴.۱درصد از جمعيت اين کشور را شامل مي شود، تحت پوشش فرکانس هاي خود در خواهد آورد.سازمان ارتباطات هند در اين باره گفت : هند به ۲۳منطقه ارتباطي اصلي تقسيم مي شود که تهيه کنند گان سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين طرح اپراتور مذکور ۱۹ منطقه هند را که ۱۴.۱درصد از جمعيت اين کشور را شامل مي شود، تحت پوشش فرکانس هاي خود در خواهد آورد.
سازمان ارتباطات هند در اين باره گفت : هند به ۲۳منطقه ارتباطي اصلي تقسيم مي شود که تهيه کنند گان سرويس هاي ارتباطي موظف هستند براي ارايه سرويس هاي خود به هر کدام از اين مناطق مجوز لازم را از سازمان مربوط کسب کنند.
در اين طرح اپراتور سيستما روسيه ۵۲۰ ميليون دلار از هزينه ۶۳۰ميليون دلاري اين مجوز را تقبل کرده است.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در اين کشور ۲۷۰ميليون و ضريب نفوذ آن  در اين کشور پر جمعيت بيش از۱۹درصد است.
کشور۱۲اپراتور فعال دارد که شيام تللينک با بيش از ۱۰هزار کاربر رتبه انتهايي جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
هند دومين  بازارتلفن همراه در آسيا درچنبره شبکه gsm مي باشد به طوري که سهم اين شبکه با ۱۹۸.۵۸ميليون کاربر تا پايان مارس ۲۰۰۸ حدود ۷۵.۱درصد بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا