ارتقا بازار فناوري هاي ارتباطي روسيه در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين گزارش مي افزايد:اين افزايش رشد در حالي صورت مي گيرد که افزايش تعداد کاربران در اين فصل تنها ۱.۱۸درصد بوده است.در اين گزارش آمده هنوز خيلي زود است که بگوييم اين عوامل نشات گرفته از  به تکاپو افتادن تازه بازار است يا نه؟ اما مي توان به …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،اين گزارش مي افزايد:اين افزايش رشد در حالي صورت مي گيرد که افزايش تعداد کاربران در اين فصل تنها ۱.۱۸درصد بوده است.
در اين گزارش آمده هنوز خيلي زود است که بگوييم اين عوامل نشات گرفته از  به تکاپو افتادن تازه بازار است يا نه؟ اما مي توان به يقين گفت که تاثير مستقيمي روي رشد بازار داشته است به طوريکه نرخ رشد بازار از ۱۳.۹در صد در ۳۱دسامبر ۲۰۰۷ ميلادي به ۱۵.۶درصد در۳۱مارس ۲۰۰۸ ميلادي رسيده است.
اين گزارش مي افزايد:تا پايان فصل اول ۲۰۰۸ تعداد کاربران تلفن همراه در روسيه از ۱۶۳.۲ميليون در پايان سال گذشته به ۱۶۷.۷ميليون و ضريب نفوذ آن از ۱۱۵به ۱۱۸درصد رسيد.
در ادامه اين بررسي آمده از مجموع کل کاربران ،تعداد ۱۳۹ميليون کاربر تنها مختص سه اپراتور ملي  MTS،ويمپل کام و مگافون اين کشور است.
بررسي ها نشان مي دهد بازار روسيه تحت چنبره فناوري هاي GSM  است به طوريکه اين فناوري در فصل اول ۹۹.۵۳درصد از سهم بازار را در اختيار داشته است.
اين کشور ۱۱اپراتور ارتباط از راه دوردارد.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا