بیشترین شکایت کاربران از مراکز بزرگ گوشی تلفن همراه است

“علی شربیانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: اکثر شکایت های گرفته شده در خصوص این کالای ارتباطی مربوط به مراکز بورس خریدوفروش گوشی تلفن همراه می شود.وی افزود: بیشترین شکایات کاربران از گوشی های بدون گارانتی است که توسط مبادی غیرقانونی روانه بازار می شود و فاقد هرگونه خدمات …

“علی شربیانی” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: اکثر شکایت های گرفته شده در خصوص این کالای ارتباطی مربوط به مراکز بورس خریدوفروش گوشی تلفن همراه می شود.
وی افزود: بیشترین شکایات کاربران از گوشی های بدون گارانتی است که توسط مبادی غیرقانونی روانه بازار می شود و فاقد هرگونه خدمات پس از فروشی در بازار هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون بیشترین تقلبات نیز در بازارهای بزرگ خریدوفروش گوشی تلفن همراه توسط فروشندگان سود جو برای فروش بیشتر صورت می گیرد.
شربیانی تصریح کرد: برخی از افراد سودجو به تازگی اقدام به عرضه گوشی های قاچاقی به نام گارانتی های اصلی به افراد نا آگاه و بی اطلاع از گارانتی های اصلی کردند.
مسئول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری خاطرنشان کرد: تقلباتی همچون تعویض گوشی های کارکرده با نمونه های آک ، ارائه گوشی های تقلبی با برچسب های اصلی و غیره از جمله موارد شکایت کاربران از فروشندگان در بازارهای بزرگ این کالای ارتباطی در تهران هستند.
۱۲۹/۲۰

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا