مدل KF750 Secret ال جي

KF750 Secret علاوه بر زيبايي داراي ويژگي هاي مناسبي نيز است که از ميان آنها مي توان به دوربين پنج مگاپيکسلي ، حرکت آهسته و فيلمبرداري سريع ، پوشش فيبر کربن درب باتري و شيشه محافظ روي صفحه نمايش اشاره کرد.**طراحيمدل KF750 Secret ال جي داراي طراحي کشويي است که ابعاد آن ۸/۱۰۲ در  8/50 …

KF750 Secret علاوه بر زيبايي داراي ويژگي هاي مناسبي نيز است که از ميان آنها مي توان به دوربين پنج مگاپيکسلي ، حرکت آهسته و فيلمبرداري سريع ، پوشش فيبر کربن درب باتري و شيشه محافظ روي صفحه نمايش اشاره کرد.
**طراحي
مدل KF750 Secret ال جي داراي طراحي کشويي است که ابعاد آن ۸/۱۰۲ در  8/50 در  8/11 ميلي متر و وزن آن نيز ۱۱۶ گرم است.
 اين گوشي در ميان مدل هاي کشويي که اندازه کوچکي دارند قرار مي گيرد.طراحي گوشي بسيار زيباست. قاب براق و صيقلي جلوي گوشي بسيار شيک است و سطح چرم مانند و فيبر کربن نيز در قاب پشت آن مشاهده مي شود.حاشيه فلزي اطراف قاب جلو جلوه خاصي به طراحي کل گوشي مي دهد. پوشش فيبرکربن در درب باتري با کل قاب پشت تناسب چنداني ندارد و بعضي کاربران اين ساختار را نمي پسندند .
خروجي صداي گوشي بطور مرکزي نزديک به لبه فوقاني قاب جلو وجود دارد. دوربين مکالمه تصويري و حسگر نورمحيط نزديک به آن قرار دارند. حسگر نور محيط به گوشي امکان مي دهد تا بطور اتوماتيک روشنايي صفحه نمايش را با محيط تنظيم کند و در نتيجه در شارژ باتري صرفه جويي نمايد. کاربر مي تواند حسگرنور را غير فعال کند . صفحه نمايش گوشي زير خروجي صداي آن مشاهده مي شود .
کليد حرکتي Neon Touch زير صفحه نمايش وجود دارد که در واقع يک کليد حرکتي لمسي با مرکز تاييد کننده است . کليد تاييد کننده ساختار معمولي دارد . کليد حرکتي لمسي داراي جلوه هاي ويژه نور نيز مي باشد . ترکيب کليدهاي لمسي و سخت افزاري در کليد حرکتي براي بعضي از کاربران سر درگم کننده است . با باز کردن درب کشويي گوشي صفحه کليد کاراکتري آن مشخص مي شود .
رودي صداي گوشي در قسمت پايين KF750 Secret مشاهده مي شود . قسمت بالاي گوشي کاملا ساده است و هيچ کليدي در اين قسمت وجود ندارد.
**باتري
باتري گوشي از نوع Li-Ion با توان ۸۰۰ mAh است که در حالت Stand by حداکثر ۲۶۰ ساعت و در مکالمه مداوم تا چهار ساعت دوام مي آورد.
**صفحه نمايش
گوشي KF750 Secret ال جي داراي يک صفحه نمايش ۲.۴ اينچ QVGA است که کيفيت تصوير ، روشنايي و کنتراست آن در حد مطلوب است. ميزان روشنايي صفحه نمايش را مي توان بطور اتوماتيک با استفاده از حسگر داخلي نور محيط کنترل کرد .
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۱۰۰ مگابايتي توسط کارت حافظه جانبي microSD TransFlash تا  چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
**دوربين
گوشي KF750 Secret ال جي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري پنج مگاپيکسل با کانون اتوماتيک است که به تشخيص چهره ، نور کمکي AF و فلش LED مجهز است.
منوي دوربين از طرح رنگ سفيد و مشکي استفاده مي کند. ويژگي هاي دوربين مانند مدل KU990 Viewty است اما تا حدودي بطور متفاوت مرتب شده است. در KF750 ال جي هفت حالت تصوير متفاوت براي گرفتن عکس با گوشي وجود دارد که شامل اتوماتيک،پرتره ، افقي ، شب ، ساحل ، ورزشي و جشن است.
**سخن آخر
گوشي KF750 Secret ال جي به تازگي وارد بازار جهاني تلفن همراه شده است.
تا کنون اطلاعات دقيقي در مورد قيمت اين گوشي به دست نيامده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا