تعرفه گوشي موبايل کاهش نمي يابد

” مهدي غضنفري ” رييس کل سازمان توسعه و تجارت ايران در گفت و گو با خبر نگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : در روز هاي آخر اسفند سال ۸۶ کميسيون ماده يک تعرفه ۱۰ درصدي را براي جايگزيني تعرفه ۲۵ درصد پيشنهاد داد اما کميته مخابرات که شامل چهار وزير است تا …

” مهدي غضنفري ” رييس کل سازمان توسعه و تجارت ايران در گفت و گو با خبر نگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : در روز هاي آخر اسفند سال ۸۶ کميسيون ماده يک تعرفه ۱۰ درصدي را براي جايگزيني تعرفه ۲۵ درصد پيشنهاد داد اما کميته مخابرات که شامل چهار وزير است تا به امروز اين پيشنهاد را قبول نکرده است .
وي افزود : اعضاي کميسيون ماده يک فقط مي توانند در زمينه پيشنهاد تعرفه هاي کالا اظهار نظر داشته باشند و مسووليت ديگري بر عهده اين کميسيون نيست  .
معاون وزير بازرگاني در توسعه روابط اقتصادي تصريح کرد : وزارت بازرگاني نيز به تنهايي حق تغيير تعرفه را ندارد و در اين رابطه نظر ديگر وزيران هم داراي اهميت است .
وي در پاسخ به به پرسشي مبني بر اينکه آيا تعرفه ۱۰ درصدي ديگر مطرح نمي شود پاسخ داد  : امکان کاهش تعرفه تلفن همراه همواره وجود دارد اما اينکه در چه مقطع زماني اين کار صورت بگيرد نامعلوم است .
B/الف  /13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا