ارايه سرويس وويس ميل ديداري توسط وريزون در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت وريزون در رقابت با AT&T و اپل سرويس وويس ميل تصويري را در آينده اي نزديک براي کاربران اين شرکت ارايه مي دهد.به گفته برخي مقامات شرکت وريزون اين سرويس تا اواخر جولاي و اوايل اگوست در بازار آمريکا ارايه خواهد شد.قيمت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت وريزون در رقابت با AT&T و اپل سرويس وويس ميل تصويري را در آينده اي نزديک براي کاربران اين شرکت ارايه مي دهد.
به گفته برخي مقامات شرکت وريزون اين سرويس تا اواخر جولاي و اوايل اگوست در بازار آمريکا ارايه خواهد شد.
قيمت اين سرويس به صورت ماهيانه ۹۹/۱ دلار است و
شرکت هاي  AT&T و اسپرينت اين سرويس را براي کاربران آيفون به صورت رايگان ارايه مي دهند.
گوشي هاي شکلات ال جي، ال جي “Voyager Refresh”، موتورولا “Utopia”  و موتورولا “Blaze” اولين گوشي هايي هستند که سرويس وويس ميل ديداري را از شرکت وريزون دريافت مي کنند.
اين سرويس از طريق برنامه کاربردي BREW که قابل دانلود است در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
شرکت وريزون درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قرارداردو در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار اعلام وتعداد کارکنان آن تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا