اورنج سرويس استفاده از تلفن همراه حين پرواز را براي اردن ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت آلباوابا، عرضه سرويس استفاده از تلفن همراه هنگام پرواز به مشترکان اورنج امکان مي دهد که با استفاده از تلفن همراه و گوشي هاي هوشمند مي توانند در برخي خطوط هوايي به  ارسال و دريافت پيام و مکالمه با تلفن همراه بپردازند. مديراجرايي اورنج  با …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت آلباوابا، عرضه سرويس استفاده از تلفن همراه هنگام پرواز به مشترکان اورنج امکان مي دهد که با استفاده از تلفن همراه و گوشي هاي هوشمند مي توانند در برخي خطوط هوايي به  ارسال و دريافت پيام و مکالمه با تلفن همراه بپردازند.
مديراجرايي اورنج  با بيان اين که قرارداد اين پروژه بين دو موسسه در ماه آوريل امضا شد، افزود: که استفاده از تلفن همراه در حين پرواز انقلابي را در دنياي مخابرات امروز ايجاد مي کند و انتظار مي رود که اين سيستم از سوي ديگر اپراتورهايي که شبکه GSM ارايه مي دهند و شرکت هاي هواپيمايي جهاني با استقبال مواجه شود.
سرويس OnAir اورنج که Mobile OnAir ناميده مي شود با Air-France همکاري مي کند و در نظر دارد که بزودي با شرکت TAP پرتغال، Ryanair ، Shenzhen Airlines چين و ديگر شرکت هاي بزرگ دنيا نيز همکاري کند.    
اين سرويس به همه کاربران اورنج امکان مي دهد که با اشتراک رومينگ بين المللي در طول پرواز و به وسيله استفاده از گوشي هايشان  دستگاه ها بلک بري با ديگران در تماس باشند.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا