آمازون فیلم‌های سینمایی را ۷۵ درصد ارزان کرد

به گزارش موبنا، آمازون با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد کاربران جهانی می‌توانند با مراجعه به سرویس اینترنتی Amazon Video تمامی فیلم‌های سینمایی موجود در آن را با تخفیف ۷۵ درصدی اجاره کنند. بر این اساس کاربران هم‌اکنون می‌توانند برای اجاره فیلم‌های سینمایی مورد علاقه خود در حالت SD یا HD می‌توانند از تخفیف ۷۵ درصدی …

به گزارش موبنا، آمازون با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد کاربران جهانی می‌توانند با مراجعه به سرویس اینترنتی Amazon Video تمامی فیلم‌های سینمایی موجود در آن را با تخفیف ۷۵ درصدی اجاره کنند.

بر این اساس کاربران هم‌اکنون می‌توانند برای اجاره فیلم‌های سینمایی مورد علاقه خود در حالت SD یا HD می‌توانند از تخفیف ۷۵ درصدی بهره‌مند شوند.

همان طور که گوگل از هفته گذشته این طرح را انجام داد، آمازون هم‌اکنون اعلام کرد که این طرح به‌ازای هر حساب کاربری در سایت اینترنتی آن انجام می‌شود و فقط تا تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۶ اعتبار دارد.

به هر حال، کاربرانی که فیلم‌های سینمایی را از روی سایت‌های اینترنتی در اختیار می‌گیرند و در سایت اینترنتی آمازون حساب کاربری دارند، بهترین فرصت را برای اجاره و بارگذاری این فیلم‌ها می‌توانند در اختیار داشته باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا