وودافون نيوزيلند دسترسي رايگان به برخي سايت هاي موبايلي، ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “گيک زون”، وودافون در همکاري با Trade Me به مشترکان تلفن همراه مجهز به تکنولوژي Vodafone live! دسترسي به اين سايت هاي معروف را ارايه کرده است. مشترکان مي تواننند به صفحه شخصي خود در سايت Trade Me که يک وب سايت مزايده است رفته …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “گيک زون”، وودافون در همکاري با Trade Me به مشترکان تلفن همراه مجهز به تکنولوژي Vodafone live! دسترسي به اين سايت هاي معروف را ارايه کرده است. مشترکان مي تواننند به صفحه شخصي خود در سايت Trade Me که يک وب سايت مزايده است رفته و تغييرات صفحات را دنبال کرده و قيمت پيشنهادي خود را روي کالاها اعلام کنند.
کاربران مي توانند از طريق هر گوشي مجهز به Vodafone live! در نيوزيلند اقلامي را که برنده شده يا باخته اند ديده و به مزايده اينترنتي بپردازند.
همچنين کاربران تا تاريخ ۲۷ جولاي مي توانند به طور رايگان در اين سايت هاي اينترنتي جستجو کنند.
“چارلي کلمنتسون” مدير کل بخش رسانه و سرگرمي وودافون گفت: با استفاده از اين سرويس مشترکان ديگر مجبور نيستند ساعتها پشت رايانه روميزي خود بنشينند و مزايده را دنبال کنند و با استفاده از تلفن همراه مي توانند در خارج از منزل و در راه رفت و آمد نيز در مزايده هاي اينترنتي شرکت کنند.
وي  افزود ،همکاري با Trade Me فقط شروع تحول اينترنت موبايلي است و
مشترکان علاوه بر دسترسي به اين سايت ها مي توانند از طريق کاربرد Vodafone live! و با استفاده از گوگل در اينترنت همراه جستجو کنند.
کلمنتسون  تصريح کرد که اين دسترسي رايگان فقط به نسخه هاي موبايلي اين سايت ها است.
وودافون براساس آخرين آمار در سال ۲۰۰۷ ميلادي در بريتانيا  17 ميليون و ۶۴۷ هزار نفر مشترک تلفن همراه دارد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا