رمبلر مديا” روسيه سرويس SMS رايگان ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “بيزينس واير”، کاربران علاوه بر دريافت سرويس معمول IM (پيام فوري) هم اکنون مي توانند پيام متني رايگان را به هر کدام از کاربران اپراتورهاي برترMTS، Beeline، يا MegaFon ارسال کنند و دريافت کنندگان SMS نيز مي توانند طبق تعرفه اپراتور خود به پيام پاسخ …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “بيزينس واير”، کاربران علاوه بر دريافت سرويس معمول IM (پيام فوري) هم اکنون مي توانند پيام متني رايگان را به هر کدام از کاربران اپراتورهاي برترMTS، Beeline، يا MegaFon ارسال کنند و دريافت کنندگان SMS نيز مي توانند طبق تعرفه اپراتور خود به پيام پاسخ دهند.
شرکت Rambler يکي از معروف ترين برندهاي اينترنتي روسيه را اجرا مي کند و شرکت ICQ® ارايه دهنده سرويس پيام فوري است و در مالکيت America Online LLC قرار دارد.
سرويس Rambler-ICQ مزاياي کاربرد پيام فوري ICQ را با سرويس هاي محتوايي و اينترنتي Rambler Media ترکيب کرده و از طريق سايت icq.rambler قابل دسترسي است.
کاربران سرويس Rambler-ICQ قادرند با استفاده از قابليت Rambler به جستجو در ايتنترنت پرداخته و از کاربردهاي Rambler Assistant استفاده کنند.
اين دو شرکت هم اکنون روي ارايه سرويس پيام فوري به کاربران تمرکز دارند.
 Rambler Media يک شرکت ارايه دهنده سرويس ها و رسانه هاي اينترنتي است که به مارک هاي اينترنتي روسي زبان شامل صفحه اصلي اينترنت و موتور جستجوي Rambler.ru، روزنامه آنلاين Lenta.ru، وب سايت مقايسه محصولات Price.ru، سيستم جستجو و کاتالوگ اينترنتي Top 100، سرويس پيام فوري Rambler-ICQ، آژانس تبليغات ديجيتالي Index20 و شرکت تبليغات متني Begun علاقه مند بوده و اجراي آنها را به عهده دارد.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا