معرفی و دانلود بازی اکشن و رانر Spider-Man Unlimited

Spider-Man Unlimited از بازی های جالب اندرویدی در سبک اکشن و رانر می باشد که توسط استودیو معروف بازیسازی یعنی gameloft ساخته شده است.این بازی رانر تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در پلی استور دانلودگردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۲ از ۵ را نیز در پلی استور کسب نماید.

موبنا – گیم پلی بازی شامل چندین بخش می شود ، بخش اصلی بازی همانند سایر بازی های رانر می باشد که شما هدایت اسپایدرمن را بر عهده دارید و با استفاده از چهار دکمه بایستی قهرمان بازی به جهت های مختلف هدایت نمایید و ماموریت های خود را به پایان برسانید و رکورد بالایی را از خود بجای بگذارید. بخش دیگر بازی ، مینی گیم ها و مبارزه با رئیس یا همان باس فایت ها می باشند که در مراحل مختلف نیز دیده می شود. بخش دیگر بازی که جزء جدای نشدنی بازی های اسپایدرمن می باشد ، تاب خوردن با استفاده از تارهای مرد عنکبوتی است که از هیجان بخصوصی برخوردار است ، همچنین شما در طول بازی با دشمنان مختلفی نیز روبرو خواهید شد که بایستی با ضربات مخصوص آن ها را از پا دربیاورید.

Spider-Man Unlimited
Spider-Man Unlimited

بازی دارای ۷ محیط مختلف می باشد ، محیط های مختلف و متنوعی از قبیل پشت بام های نیویورک ، برج آزبورن و … که سبب می شود بازی برای بازیکن ها تکراری و کسل کننده نشود. در این بازی شخصیت های کمیک مختلفی از قبیل نیک فیوری ، ونوم ، اسکارلت اسپایدر و … نیز حضور دارند که می تواند خبر خوبی برای طرفداران مجموعه اسپایدرمن باشد. سازندگان در طراحی هنری و گرافیک بازی بسیار خوب عمل کرده اند و توانسته اند یک شایسته و در خور را به بازیکنان تحویل دهند ، موسیقی بازی نیز از کیفیت خوبی برخوردار که با دارا بودن یک ریتم تند توانسته هیجان خوبی را به بازی بیفزاید.

تصاویر بازی Spider-Man Unlimited :

دانلود بازی Spider-Man Unlimited :

دانلود فایل نصبی بازی اسپایدرمن

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا