نگاهي به وضعيت سيم کارت در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، پس از ثبت نام سيم کارت هاي اعتباري ۱۵۰ هزار توماني و ارائه دقيق جزئيات آن، بازار سيم کارت هاي دائمي همراه اول باز هم رونق از دست رفته خود را به دست آورد.در اين ميان بازار سيم کارت هاي اعتباري اوليه همراه اول به دليل کاهش خريدوفروش همچنان با رکود …

به گزارش خبرنگار موبنا، پس از ثبت نام سيم کارت هاي اعتباري ۱۵۰ هزار توماني و ارائه دقيق جزئيات آن، بازار سيم کارت هاي دائمي همراه اول باز هم رونق از دست رفته خود را به دست آورد.
در اين ميان بازار سيم کارت هاي اعتباري اوليه همراه اول به دليل کاهش خريدوفروش همچنان با رکود مواجه است.
در همين حال ايرانسل نيز در ادامه تبليغات خود براي فروش بهتر از امروز تا چهارم تيرماه و به مناسبت روز مادر اقدام به فروش فوق العاده کرده است و تبليغ مي کند که تمامي متقاضيان با خريد يک سيم کارت اعتباري سيم کارت ديگري را به عنوان هديه دريافت مي کنند.
سيم کارت هاي تاليا نيز بدون نوسان قيمت در بازار پنج منطقه تهران بدون نوسان قيمت نسبت به گذشته در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت هاي صفر کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸” در پنج منطقه تهران به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۵۰هزار ريال، سه ميليون و  150هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۸۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۷۵۰هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد “۱” نيز تا سقف پنج ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيردو
سيم کارت کارکرده کدهاي “۲”،”۳″،”۴″،”۵″،”۶″،”۷″ و “۸”          نيز با قيمت سه ميليون و ۸۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال و دو ميليون و  150هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت هاي اعتباري همراه اول هم تا سقف ۳۰۰ هزار ريال در بازار تهران به فروش مي رسد.
سيم کارت دائمي و اعتباري ايرانسل نيز  به بهاي يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت صفر تاليا نيز با قيمت ۴۵۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا