سوني اريکسون K550 را لوکس کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي که يکي از محبوب ترين گوشي هاي سايبرشات با قابليت هاي متوسط است با کريستال هاي Swarovski پوشيده ومزين شده است.اين نوع از کريستال ها که براي پوشش تعداد زيادي از گوشي هاي لوکس به کار مي رود و در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين گوشي که يکي از محبوب ترين گوشي هاي سايبرشات با قابليت هاي متوسط است با کريستال هاي Swarovski پوشيده ومزين شده است.
اين نوع از کريستال ها که براي پوشش تعداد زيادي از گوشي هاي لوکس به کار مي رود و در قسمت جلو اين گوشي دور صفحه نمايش ودر قسمت پشت به شکل يک روکش و با اشکال گرد اطراف لنز دوربين گوشي ، کريستال پوشانده شده است.
نسخه لوکس اين گوشي از ويژگي هاي نسخه اصلي برخوردار بوده و داراي دوربين ۲ مگاپيکسل با زوم خودکار، فلش، قابليت ضبط ويديو و صفحه نمايش اين گوشي ۹/۱ اينچي با وضوح تصوير ۱۷۶ x 220 پيکسل و ۲۶۵ هزار رنگ است.
امکان پخش فايل هاي صوتي و ويديويي، راديو FM با RDS، بلوتوث ۲.۰ با A2DP، مرورگر NetFront، ايميل و پيام فوري، Java MIDP 2.0 و  USB از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
گوشي K550 داراي حافظه داخلي ۷۷ مگابايت و کارت حافظه Micro Stick بوده و ن باتري آن در حال مکالمه ۷ ساعت و درحال آماده باش بيش از ۳۵۰ ساعت شارژ نگه مي دارد.
جزييات بيشتر در باره زمان عرضه و قيمت اين گوشي در سايت سافت پديا ذکر نشده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا