Met Office انگليس وارد بازار تلفن همراه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اف تي”، هدف اين شرکت از فعاليت هاي جديد و ورود به حوزه تلفن همراه افزايش درآمد است که هم اکنون ساليانه ۶ تا ۷ ميليون پوند است.اين شرکت در حال حاضر شبکه هاي تلويزيوني BBC, Channel 4, ITN و ITV را پشتيباني مي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اف تي”، هدف اين شرکت از فعاليت هاي جديد و ورود به حوزه تلفن همراه افزايش درآمد است که هم اکنون ساليانه ۶ تا ۷ ميليون پوند است.
اين شرکت در حال حاضر شبکه هاي تلويزيوني BBC, Channel 4, ITN و ITV را پشتيباني مي کند واطلاعات آب و هوا را به طور رايگان در اختيار کاربران تلفن همراه در سراسر جهان قرار مي دهد.
اين شرکت پيش از اين با همکاري با  MobiTV تصاوير اطلاعات آب و هوا را به صورت دو بعدي به کاربران ارايه مي داد و به تازگي سرويس “fly-through” توسط اين شرکت براي کاربران گوشي هاي ۳G ارايه شده که تصاوير سه بعدي وضعيت آب و هوا را در شبکه هاي BBC و ITN از طريق تلفن همراه نمايش مي دهد.
مجموع کاربران تلفن همراه در بريتانيا به ۳۳۵/۷۷ ميليون نفر  و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است و ۱۱ اپراتور در اين کشور فعال هستند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا