حضور مدیرعامل پست‌بانک ایران در جلسه معاونان وزارت ارتباطات در خرمشهر

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: در این جلسه که مدیران ارشد پست، پست‌بانک و مخابرات و فرمانداران خرمشهر و آبادان نیز حضور داشتند، مهندس تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به جایگاه و نقش پست‌بانک در کمک به رونق اقتصادی روستاها ، بر توسعه خدمات بانکداری …

به گزارش گروه اخبار دریافتی موبنا به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران: در این جلسه که مدیران ارشد پست، پست‌بانک و مخابرات و فرمانداران خرمشهر و آبادان نیز حضور داشتند، مهندس تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به جایگاه و نقش پست‌بانک در کمک به رونق اقتصادی روستاها ، بر توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در این مناطق تأکید کرد.
در این جلسه دکتر افضلی در سخنانی بر اهمیت ویژه دیتای دفاتر روستایی پرداخت که متعاقب آن اعتبار لازم در جلسه به تصویب رسید.
در این جلسه آقای اسد گرامی مدیر شعب پست‌بانک خوزستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک استان ،از آمادگی پست‌بانک استان برای پرداخت یارانه‌ها و ارائه خدمات بانکی نوین به هموطنان خبرداد.
وی در ادامه برنامه‌های ویژه سال جاری بانک در استان را توسعه خدمات بانکی در دفاتر شهری و روستایی، نصب نرم‌افزار سیمیا در این دفاتر و پیگیری بانکداری الکترونیک از ازجمله نصب دستگاههای POS، PIN PAD و ATM در دفاتر شهری و روستایی ذکر کرد.
بازدید مدیرعامل پست‌بانک ایران از شعب پست‌بانک آبادان و خرمشهر، راه‌اندازی دستگاه خودپرداز( ATM )پست‌بانک در خرمشهر و بازدید از مکان جدید واگذار شده توسط پست‌ به پست‌بانک در خرمشهر جهت استقرار شعبه مرکزی بانک از دیگر برنامه‌های سفر دکتر افضلی به خرمشهر بود.
۱۶۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا