xمدل W550 سوني اريکسون

در بسته بندي W550 دو قاب نارنجي و سفيد به چشم مي خورد که رنگ نارنجي آن معرف ثابتي براي تمامي مدل هاي مجهز به واکمن اريکسون است.لولاي اين گوشي به خوبي کار کرده و نوسان ندارد. لنز دوربين داخلي ۱.۳ مگا پيکسل و لوازم آن در طرف پشت دستگاه قرار دارد،مانند آينه ي محدب …

در بسته بندي W550 دو قاب نارنجي و سفيد به چشم مي خورد که رنگ نارنجي آن معرف ثابتي براي تمامي مدل هاي مجهز به واکمن اريکسون است.
لولاي اين گوشي به خوبي کار کرده و نوسان ندارد. لنز دوربين داخلي ۱.۳ مگا پيکسل و لوازم آن در طرف پشت دستگاه قرار دارد،مانند آينه ي محدب کوچک براي ايجاد خودنگاره يا LED فلاش که در صورت تنظيم نبودن نور به دوربين کمک مي کند . شدت نور LED بسيار بالاست و مي توانيد از آن به عنوان يک چراغ قوه استفاده کنيد.
بلندگو در طرف پشت تلفن وجود دارد . پخش موسيقي باتري زيادي مصرف مي کند .
**صفحه نمايش
تفاوت بين W550 و W800 ، با در نظر گرفتن صفحه نمايش ناچيز است . هر دو از کيفيت بالاي يکساني بر خوردارند و خواندن هر دوي آن ها در نور مستقيم خورشيد به سهولت انجام پذير است و مي تواند ۲۶۲ هزار رنگ را نشان دهد . تفاوتي در شدت نور زمينه بين بخش مياني صفحه نمايش و حاشيه هاي آن وجود ندارد .
**باتري
باتري اين گوشي از نوع Li-ion بوده که ظرفيت ۹۰۰ mAh را  دارد. شارژ شدن  اين گوشي توسط باتري تقريبا دو ساعت طول مي کشد.
** سيستم پخش کننده
تمامي مدل هاي سري WXXX نام مستعار واکمن گرفته اند و به همين دليل اين دستگاهها بصورت تلفن و Music player بکار مي روتد. به اين دليل است که هر زمان تلفن را روشن مي کنيد از شما سوال مي کند که مي خواهيد از آن براي برقرار تماس استفاده کنيد و يا اجرا ي موسيقي که البته امکان غير فعال کردن اين مرحله از گزينه هاي تنظيم نيز وجود دارد .
سيستم پخش کننده گوشي W550 از نوع پلي فونيک بوده که قادر است فايل هاي MP3 و AAC را پخش کند.
** دوربين
دوربين عکاسي و فيلمبرداري گوشي W550 سوني اريکسون ۳/۱ مگاپيکسلي است.
بالاترين وضوح عکس در اين مدل ،  1280 در  10224پيکسل است. همچنين دو وضوح ديگر نيز دارد که هر گاه تصاوير در Email و MMS ارسال شوند ( ۶۴۰ در ۴۸۰ )و ( ۱۲۰ در ۱۶۰ پيکسل) بکار گرفته مي شود.
دوربين اين گوشي مي تواند در فرمت ۳GP با بالاترين وضوح ۱۴۴ در ۱۷۶ عکس بگيريد و از زوم ديجيتال  دو برابر استفاده مي شود . که حتي در وضوح ۱۶۰ در ۱۲۰ پيکسل به چهار برابر هم مي رسد.
ميزان فيلمبرداري اين گوشي به حافظه داخلي آن بستگي دارد.
** حافظه
حافظه داخلي اين گوشي سوني اريکسون ۲۵۶مگابايت است.
به عنوان يکي از معايب اصلي اين گوشي مي توان به عدم تعبيه حافظه جانبي اين گوشي اشاره کرد.
** سخن آخر
گوشي W550 سوني اريکسون از حدود سه سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است و هم اکنون نيز به عنوان گوشي هاي قديمي اين برند به شمار مي آيد.
گوشي W550 سوني اريکسون با قيمت يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا