پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند. ** نوکيا فروشندگان گوشي هاي نوکيا دو مدل ۶۳۰۰ و ۱۲۰۰ نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه  تهران معرفي کردند.گوشي ۶۳۰۰ نوکيا که …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
** نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا دو مدل ۶۳۰۰ و ۱۲۰۰ نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه  تهران معرفي کردند.
گوشي ۶۳۰۰ نوکيا که از يک سال گذشته وارد بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي نوکيا را در بازار تلفن همراه ايران به خود اختصاص دهد  و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و ۷۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
اين گوشي که از ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در دو رنگ نقره اي و مشکي وارد بازار جهاني شده ، علاوه بر صفحه نمايش TFT از قابليت نمايش ۱۶ميليون رنگ دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴کاناله نيز برخوردار است .
حافظه داخلي اين گوشي ۸/۷ مگابايت است و قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگا بايت را دارد.
در همين حال گوشي ۱۲۰۰نوکيا نيز با قيمت ۳۵۰ هزار ريالي توانسته مورد تقاضاي اکثز مشتريان قرار گيرد.
اين گوشي ساده تنها به براي مکالمه تلفني به کار مي رود و فاقد هرگونه امکانات پيشرفته اي است.
** سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون دو مدل W300وT650 را به عنوان پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
گوشي W300 که از بدو ورود به بازار به دليل امکانات بالا و قيمت مناسب مورد استقبال عموم مشتريان قرار گرفت و هم اکنون نيز به بهاي يک ميليون و ۲۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي W300 سوني اريکسون شباهت زيادي با مدل هاي k600 و k610 دارد و از قابليت هايي نظير دوربينVGA با رزولوشن ۱.۳ مگاپيکسلي و بزرگنمايي چهار برابر، حافظه داخلي ۲۰ مگابايت، حافظه جانبي ۲۵۶ مگابايت کارت (Memory Stick Micro (M2 با توان ارتقا تا دو گيگابايت برخودار است.
اين گوشي همچنين مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله و امکانات SMS, MMS, Email, Instant Messaging است.
در همين حال گوشي T650 سوني اريکسون نيز با قيمت دو ميليون و ۴۰۰ هزار  توانسته مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گيرد.
اين مدل با ۹۵ گرم وزن در رنگ بندي سبز و آبي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي با فوکوس اتوماتيک و دوربين دوم، حافظه داخلي ۱۶ مگابايت ، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک و فناوري بلوتوث (نسخه ۲) A2DP است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ در بازار تلفن همراه مدل D900i و F210 اين برند را به عنوان پرفروش ترين گوشي معرفي کردند.
گوشي D900i که از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل ضخامت کم مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفت هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۸۱ هزار ريال فروخته مي شود.
گوشيD900i سامسونگ که از ماه ژوئن سال ۲۰۰۶ وارد بازار جهاني شده جزء گوشي هاي ظريف و مدرن کشويي سامسونگ دسته بندي مي شود که با تکيه بر کيفيت بالاي راديو به بازار ارائه شده است .
قسمت کشويي اين گوشي داراي فنرهايي براي باز و بسته شدن سريع و خود کار است و در داخل آن ، اين فنرها کاملا ديده مي شود که با استفاده از آن ها مي توان با يک دست گوشي را باز و بسته کرد .
دکمه هاي شماره گيري D900i به دليل نور پس زمينه ي سفيد به طور کاملاً جداگانه و در هر شرايطي واضح و نوراني ديده مي شوند .
اين گوشي به دليل ۸۵ گرم وزن و ۱۲.۹ ميلي متر ضخامت يک گوشي ظريف محسوب مي شود ، البته بايد توجه داشت که وزن کم اين گوشي به علت استفاده از قطعات پلاستيکي به جاي قطعات فلزي است .
گوشي سامسونگ مدل D900i داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۵۶ هزار رنگ، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
در همين حال گوشي  F210 سامسونگ نيز بعد از D900i اين برند توانسته مقام پرفروش ترين گوشي را از آن خود کند.
اين گوشي ۷۲گرمي از ماه ژوئن سال ۲۰۰۷ ميلادي با تک رنگ مشکي به سبد محصولات سامسونگ اضافه شده است هم اکنون به بهاي دو ميليون و ۲۹۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود.
گوشي F210 سامسونگ که داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ است بر باندهاي فرکانسي
  GSM 1800، GSM 900  و  GSM 1900کار مي کند.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري مدل فوق دو مگاپيکسلي است و قابليت بزرگنمايي تا دو برابر را داراست.
اين مدل داراي حافظه داخلي يک گيگابايتي، ارتقا حافظه جانبي تا دو گيگابايت  و سيستم پخش صداي پلي فونيک از نوع MP3 player است.
** موتورولا
دو مدل گوشي V3X و C118 موتورولا مقام پرفروش ترين مدل اين برند را به خود اختصاص داد.
گوشي V3Xکه از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورد استقبال خريداران قرار گرفته هم اکنون به بهاي يک ميليون و ۶۰۰هزار ريال فروخته مي شود.
گوشي V3X از جمله گوشي هاي RAZER شرکت موتورولا است که از سه ماهه ي اول سال ۲۰۰۵ ميلادي وارد بازار جهاني شده است و بعد از عرضه آن در بازار ايران مورد استقبال چشمگير اکثر کاربران از جمله بانوان ايراني قرار گرفت.
باريک بودن اين گوشي که آن را در مجموعه گوشي هاي RAZER دسته بندي مي کند از دلايل ديگر استقبال  مشتريان اين برند است.
نکته جالب توجه اين گوشي جنس بدنه ي آن است که از يک پلاستيک نرم تشکيل شده و جاي انگشت بر روي آن باقي نمي ماند.
V3X يک گوشي تاشو است که به دليل جنس پلاستيکي بدنه جزء گوشي هاي سبک محسوب مي شود .
دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، قابليت بزرگنمايي تا هشت برابر، دوربين دوم VGA  و کيفيت فيلمبرداري بالا از ديگر مشخصات فني اين گوشي محسوب مي شود.
پخش کننده موزيک اين گوشي از نوع MP3 player است و قابليت پخش AAC+, MPEG4, WMV, WMA, MP3 را دارد.
پخش کننده موزيک در V3X قابليت پخش صدا در پس زمينه را دارد و مي توان با خارج شدن از منوي آن به راحتي صداي موزيک را شنيد.
همچنين اين گوشي تاشو داراي حافظه داخلي ۶۴ مگا بايتي و قابليت افزايش حافظه تا ۵۲ مگابايت را دارد .
ابزار ارتباطي اين گوشي از يک پورت USB برخوردار است و از بلوتوث نسخه ي ۱.۲ هم برخوردار است .
در همين حال گوشي C118 اين برند که تنها به عنوان گوشي ساده براي مکالمه تلفني به کار مي رود با قيمت ۳۶۰ هزار يال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
** اچ تي سي
 گوشي TOUCH اچ تي سي  که از حدود هشت ماه گذشته وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون به بهاي چهار ميليون و ۸۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
اين گوشي از زمان عرضه اوليه در بازار تلفن همراه به بهاي پنج ميليون و ۸۵۰ هزار ريال به فروش رسيد و توانست مورد تقاضاي بيشتر کاربران قرار گيرد.
مدل Touch از نظر طراحي خيلي شبيه گوشي هاي HTC نيست.مدل هاي HTC ويژگي هاي همانندي دارند و شبيه يکديگر هستند، اما Touch از نظر ويژگي ها و طراحي متفاوت است . اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC (ويندوز موبايل شش ) است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما بدليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست از آن استفاده کنند. ساختار تلفن از استحکام کافي برخوردار است و درب باتري که در اغلب گوشي ها شل مي شود، در اين مدل کل قاب پشت را تشکيل مي دهد. صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 مدل Touch در قاب پشت تلفن داراي يک دوربين دو مگا پيکسل است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود. دوربين فاقد فلاش است. بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
اين مدل گوشي اچ تي سي داراي ۶۴MB ROM و ۱۲۸MB RAM است. با استفاده از کارت حافظه MicroSD مي توان حافظه داخلي را افزايش داد.
**آي ميت
فروشندگان گوشي هاي تلفن همراه جيبي دو مدل SP5 و JAMA  آي ميت را به عنوان گوشي هاي پرفروش اين برند معرفي کردند.
هم اکنون اين گوشي با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۹۸۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
گوشي SP5 که در آگوست ۲۰۰۵ وارد بازارهاي جهاني شد ،حدود ۱۰۶ گرم وزن دارد. گوشي i-mate SP5 به نمايشگر TFT مجهز شده است و تصاوير را با کيفيت ۶۵ هزار رنگ به نمايش مي‌گذارد.
همچنين اين محصول ۶۴ مگابايت حافظه داخلي دارد و مي‌تواند از کارت حافظه miniSD نيز پشتيباني کند.
i-mate SP5 به فناوري Wi-Fi نيز مجهز شده است و با دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي خود امکان تصويربرداري و فيلم‌برداري را براي کاربران فراهم مي‌کند.
در همين حال مدل jama  آي ميت نيز که از ماه جولاي سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار شده است توانست در بازار تلفن همراه ايران از فروش خوبي برخوردار شود و مقام پرفروش ترين گوشي اين برند را به خود اختصاص دهد.
اکثر فعالان بازار معتقدند که اين گوشي به دليل امکانات و قيمت مناسب مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي سه ميليون و ۲۰۰  هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي آي ميت مدل   jama 110 گرمي با تک رنگ نقره اي با صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۶۵۵ هزار و ۳۶ رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري توانست در ميان کاربران از محبوبيت خاصي برخوردار شود.۱۲۸ مگابايت حافظه داخلي ، حافظه ROM ، ۶۴ مگابايت حافظه SDRAM از مشخصات حافظه اين گوشي آي ميت به شمار مي آيد .همچنين گوشي jama داراي پردازنده SAMSUNG SC32442X 300MHz است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا