گشت و گذار در پاساژ موبايل پايتخت

بعضي از عرضه کنندگان و دست اندرکاران اين مجموعه که در سطح وسيعي فعاليت مي کنند، هرگونه مقايسه اي ميان اين مرکز با ساير مراکز خريدوفروش گوشي همراه را نمي پسندند اما شمار روز افزون مراجعه کنندگان به اين مجموعه نشان از موفقيت هاي بازرگانان، عرضه کنندگان و فروشندگان مرتبط با آن را دارد.امير حقيقي …

بعضي از عرضه کنندگان و دست اندرکاران اين مجموعه که در سطح وسيعي فعاليت مي کنند، هرگونه مقايسه اي ميان اين مرکز با ساير مراکز خريدوفروش گوشي همراه را نمي پسندند اما شمار روز افزون مراجعه کنندگان به اين مجموعه نشان از موفقيت هاي بازرگانان، عرضه کنندگان و فروشندگان مرتبط با آن را دارد.
امير حقيقي يکي از دست اندرکاران بازار تلفن همراه پايتخت در گفت و گوبا خبرنگار موبنا تاکيد کرد که بخشي عظيمي از شهروندان تهراني و شهرستاني با مراجعه به پاساژ پايتخت مي توانند آنچه را که در نظر دارند از معتبرترين برندها، مجهز به آخرين فناوري روز و جديدترين و شکيل ترين طرحها تهيه کنند.
پيش از اين بجز بازار جمهوري، مرکز ديگري براي خريد وفروش و تعميرات گوشي تلفن همراه وجود نداشت ومردم همه مناطق شمال، جنوب، غرب و شرق تهران با دايره انتخاب محدودتر، ناگريز بودند به بازار جمهوري مراجعه کنند.
يکي از مراجعان به اين پاساژ که گوشي مورد نظرش را يافته بود و خوشحال به نظر مي رسيد، از اينکه اين مراکز نسبت به بازار جمهوري در فاصله نزديکتري از خانه اش قرار دارد اظهاررضايت کرد.
اين خانم دانشجو در عين حال به خبرنگار ما گفت که فعاليت اين مرکز دو تاثيرعمده دارد نخست اينکه مردم منطقه وسيعي از حوزه شهري تهران که به اين مرکز نزديکترند، مجبور نيستند براي طي کردن فاصله دورتري تا بازار جمهوري وقت و هزينه بيشتري را صرف کنند و از سوي ديگر با احداث اين مرکزشاهد شکستن انحصار بازار تلفن همراه در يک منطقه و جمعيت خاص هستيم.
پاساژ پايتخت در شمال تهران اين روزها در حالي دامنه فعاليتهايش را توسعه مي دهد که دو طبقه از طبقات پنجگانه آن به گوشي تلفن همراه و يک طبقه هم به تعميرات گوشي همراه اختصاص دارد.
در دو طبقه ديگر اين پاساژ نيز که نسبت به طبقات ديگر به تازگي محصولات خود را عرضه مي کنند و فعال شده اند علاوه بر گوشي تلفن همراه ساير محصولات و تجهيزات مرتبط با فناوري ارتباطات و مخابرات همچنين نمونه هايي از رايانه هاي پيشرفته، نوت بوک و آخرين دستاوردهاي دوربين عکاسي به شکل خاص و گلچين در معرض ديد علاقه مندان و متقاضيان قرار گرفته اند.
۱۲۹/۱۶/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا