عرضه گوشي هاي نوکيا N78 بدون فرستنده راديويي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، فرستنده راديويي يکي از قابليت هاي مهم نوکيا N78 بوده که در فروش گسترده آن تاثير به سزايي داشته است. ظاهرا فرستنده موسيقيايي روي دوام باتري تاثير مي گذارد و تنها دليل برتري نوکيا  N78 بر N82 امکان انتقال موسيقي آن از تلفن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، فرستنده راديويي يکي از قابليت هاي مهم نوکيا N78 بوده که در فروش گسترده آن تاثير به سزايي داشته است.
ظاهرا فرستنده موسيقيايي روي دوام باتري تاثير مي گذارد و تنها دليل برتري نوکيا  N78 بر N82 امکان انتقال موسيقي آن از تلفن همراه به سيستم پخش ماشين است.
در برخي از کشورها انتقال امواج راديويي بدون مجوز قانوني ممکن نيست.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” قراردارد و درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۱ بيش از ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو و تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا