نوکيا وب سايت رسمي خود را در هند معرفي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين نام براي وب سايت نوکيا پس از يک آمار گيري که در پايگاه اينترنتي اکونوميک تايمز توسط هشت هزار نفر از کاربران هندي که از همه طبقات اجتماعي و سراسر هند صورت گرفته، انتخاب شده است. در اين وب سايت نوکيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، اين نام براي وب سايت نوکيا پس از يک آمار گيري که در پايگاه اينترنتي اکونوميک تايمز توسط هشت هزار نفر از کاربران هندي که از همه طبقات اجتماعي و سراسر هند صورت گرفته، انتخاب شده است.
در اين وب سايت نوکيا به تبليغ و آگهي هاي برندها و محصولات معروف هندي مي پردازد و تاثير مثبتي در تبليغ برندهاي معروف خواهد داشت.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو”  قراردارد ودرزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو و تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا