زاين درصدد خريد سه اپراتور آفريقايي است

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”کريس گابريل”مدير عامل زاين شعبه آفريقا در گفت و گو با روزنامه “بيزينس دي”گفت:اين بلند پروازي اپراتور زاين را تا سال ۲۰۱۱از لحاظ درامد و سود دهي به يکي از ۱۰اپراتور بزرگ و برتر جهان تبديل خواهد کرد.وي افزود:اين اپراتور با کسب بخش مهمي از سهم اپراتور سل …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”کريس گابريل”مدير عامل زاين شعبه آفريقا در گفت و گو با روزنامه “بيزينس دي”گفت:اين بلند پروازي اپراتور زاين را تا سال ۲۰۱۱از لحاظ درامد و سود دهي به يکي از ۱۰اپراتور بزرگ و برتر جهان تبديل خواهد کرد.
وي افزود:اين اپراتور با کسب بخش مهمي از سهم اپراتور سل تل هند به ارزش ۳.۴ميليارد دلار در سال ۲۰۰۵ وارد بازار اين کشور شد و زاين  هم اکنون در پي يافتن فرصت هاي ناب در هفت کشور جهان است.
اين مسوول زاين با بيان اينکه پيش بيني مي شود چهار مزايده اعطاي مجوز تلفن همراه در آفريقا برگزار شود ،افزود: زاين سرويس هاي رومينگ خود را براي استفاده در کشورهاي افريقايي ارايه داده است و بدين وسيله توانسته گستره سرويس هاي خود را تا قاره آفريقا امتداد دهد.
شرکت ارتباط از راه دور زاين يک شرکت  چند مليتي است که کشورهاي خاورميانه،کويت،بحرين و عربستان سعودي در آن سهم دارند.
اين شرکت در  لبنان ،عراق،بورکينا فاسو،چاد،جمهوري کنگو،گابون ،کنيا،ماداگاسکارو چند کشور آفريقايي ديگر سرويس هاي خود را ارايه مي دهد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا