گوشي ايسوس M930 دربازار هند عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي اسلش فون ، اين گوشي با تلفن همراه نوکيا مدل  E90  قابل رقابت است اما در مقايسه با آن اندکي کوچکتر و سبکتر بوده و دراندازه هاي ۱۱۳ – ۵۴- ۷/۱۸ ميلمتر و وزن ۱۵۸ گرم طراحي و ساخته شد ه است .اين گوشي درحالتي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي اسلش فون ، اين گوشي با تلفن همراه نوکيا مدل  E90  قابل رقابت است اما در مقايسه با آن اندکي کوچکتر و سبکتر بوده و دراندازه هاي ۱۱۳ – ۵۴- ۷/۱۸ ميلمتر و وزن ۱۵۸ گرم طراحي و ساخته شد ه است .
اين گوشي درحالتي که بسته است صفحه نمايش ۲ اينچي ۲۴۰ – ۳۲۰ پيکسلي  و يک صفحه کليد شماره اي را نشان مي دهد و وقتي باز مي شود در آن يک صفحه کليد کامل مد ل QWERTY و يک صفحه نمايش بزرگتر ۴۰۰ – ۲۴۰ پيکسلي  ديده مي شود.
 M930داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله سيستم عامل ويندوز موبايل ۶ ، شبک سه باندي GSM ، سيستم اتصال پرسرعت HSDPA 2100 ، Wi-Fi ، Bluetooth 2.0 + A2DP ، push email ، ويندوز مديا پلي ير، دوربين ۲ مگاپيکسلي با فوکوس خودکار و USB 2.0 است.
اين گوشي درحال حاضر با قيمت ۶۷۰ دلار در بازار خرده فروشي هند فروخته مي شود.
شرکت “ايسوس”  درسال ۱۹۸۹ در تايوان تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر “تايپه” قراردارد و در زمينه هاي صنعت سخت افزار و نرم افزار کامپيوتر ، الکترونيک ، شبکه و PDA فعاليت مي کند.
۱۱۳/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا