ارايه سرويس پيام کوتاه تماس هاي بي پاسخ در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلکام تايگر”، اين سرويس به کاربر امکان دريافت پيام هاي کوتاه خصوصي سازي شده را از مخاطبيني که تماس بي پاسخ داشته اند، مي دهد. کاربران دايمي تلفن همراه مي توانند با ارسال پيام کوتاه ACT MCI به يک شماره خاص ، اين سرويس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلکام تايگر”، اين سرويس به کاربر امکان دريافت پيام هاي کوتاه خصوصي سازي شده را از مخاطبيني که تماس بي پاسخ داشته اند، مي دهد.
کاربران دايمي تلفن همراه مي توانند با ارسال پيام کوتاه ACT MCI به يک شماره خاص ، اين سرويس را براي گوشي خود فعال کنند و کاربران اعتباري نيز بايد همين پيام را به شماره ي ديگر ارسال کنند.
هزينه اين سرويس يه صورت ماهيانه ۳۰ زوپيه است.
اپراتور انگليسي وودافون در کشورهاي چون استراليا، آمريکا، نيوزلند، آفريقاي جنوبي، مصر، هند، ترکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد.
سرويس هايي که از سوي اين اپراتور ارايه مي شود عبارت  از:GSM,GPRS,EDGE ,UMTSHSDPA  ,CDMAاست وتعداد کاربران اين اپراتور تا ۳مارس ۲۰۰۷ حدود ۲۰۶ميليون نفر بوده است.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
شمار کاربران تلفن همراه اين کشور از مرز ۲۵۰ميليون نفر گذشته است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا