درکره شمالی سرویس رایگان پیام کوتاه عرضه می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری یون هاپ ، اوراسکام تلکام ضمن تایید این خبر ،  افزود : شرکت اپراتوری koryolink که  شعبه این شرکت در کره شمالی است ،  به مشترکانش تسهیلات جدید از جمله استفاده رایگان ازسرویس پیام کوتاه عرضه می کند.تعداد مشترکان شرکت اپراتوری Koryolink کره شمالی ،   …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری یون هاپ ، اوراسکام تلکام ضمن تایید این خبر ،  افزود : شرکت اپراتوری koryolink که  شعبه این شرکت در کره شمالی است ،  به مشترکانش تسهیلات جدید از جمله استفاده رایگان ازسرویس پیام کوتاه عرضه می کند.
تعداد مشترکان شرکت اپراتوری Koryolink کره شمالی ،   تا پایان سه ماهه دوم سال جاری ۴۷ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام شده است.
این شرکت همچنین به منظور افزایش تعداد کاربرانش ، درسه ماهه دوم سال جاری میلادی هزینه اتصال به شبکه سرویس دهی خود را کاهش می دهد.
در ۳ ماهه دوم سال جاری میلادی علاوه بر اینکه استفاده از سرویس دهی شرکت یاد شده به ۱۹۹ دقیقه درماه افزایش یافته است ،  هزینه آن نیز از ۲۴.۷ دلار در ۳ ماه اول به ۲۲.۸ دلار در ۳ ماهه دوم سال جاری میلادی کاهش یافت.
شرکت اپراتوری koryolink درحال حاضر دو فروشگاه خرده فروشی بزرگ در شهر پیونگ یانگ دارد و ۳ محل فروش کارت در فروشگاههای وابسته به اداره پست کره شمالی دایر کرده است.
بنابراعلام رسانه های محلی کره شمالی ،  شرکت اپراتوری تلفن همراه این کشور درحال گسترش شبکه خود می باشد و به این منظور کابل فیبرنوری را در تمامی استان های این کشور – به منظور ارتقای کمی و کیفی سرویس دهی ارتباط ازراه دور- کشیده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا