وريزون سرويس PTT در آمريکا ارايه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اسپرينت پيشتر سرويس PTT را ارايه داد و اين دو شرکت که هر دو مجهز به سيستم CDMA هستند براي به دست گرفتن بازار اين سرويس رقابت سختي را با يکديگر آغاز کرده اند. مشخص نيست که شرکت وريزون براي ارايه سرويس PTT …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اسپرينت پيشتر سرويس PTT را ارايه داد و اين دو شرکت که هر دو مجهز به سيستم CDMA هستند براي به دست گرفتن بازار اين سرويس رقابت سختي را با يکديگر آغاز کرده اند.
مشخص نيست که شرکت وريزون براي ارايه سرويس PTT از چه نوع فن آوري  استفاده خواهد کرد و زمان دقيق ارايه اين سرويس نيز قطعي نشده است.
شرکت وريزون درسال ۱۹۸۳ در آمريکا تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در شهر نيويورک قراردارد و در زمينه ارايه سرويس هاي مختلف مانند اينترنت پهن باند ، تلويزيون ، سرويس هاي با سيم و بي سيم ارتباط از راه دور فعاليت مي کند.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۹۰ ميليارد دلار  و ميزان سود خالص آن در همين سال ۶ ميليارد و ۱۱۹ ميليون دلار و تعداد کارکنان اين شرکت آمريکايي درسال ۲۰۰۷ ميلادي تقريبا ۲۳۹ هزار نفر گزارش شده است.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در کل آمريکا حدود ۲۴۳ميليون نفر و ضريب نفوذ ان ۸۱درصد است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از ۷۰ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS ,TDMA ,GSM ,GPRS ,EDGE, UMTS و  HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشورو رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا