معرفی گوشی های پرفروش هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شد بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند. گوشی Navigator  ۶۷۱۰  نوکیا که با قیمت ۳۱۵ هزار تومان به فروش رسید، توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان طی هفته ای که گذشت قرار گیرد. این مدل نوکیا از صفحه نمایش TFT …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت و امکانات مناسب این مدل‌ها باعث شد بیشتر مشتریان تمایل به خرید گوشی‌های فوق داشته باشند. گوشی Navigator  ۶۷۱۰  نوکیا که با قیمت ۳۱۵ هزار تومان به فروش رسید، توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان طی هفته ای که گذشت قرار گیرد. این مدل نوکیا از صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقا حافظه تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی به همراه دوربین دوم بهره می برد.
گوشی ۵۸۰۰ نوکیا که از چندی پیش مورد تقاضای علاقمندان به این برند قرار گرفته با قیمت فروش ۲۸۰هزار تومانی توانست همچنان پرفروش بماند.
گوشی های  C903 و W580 سونی اریکسون به ترتیب به بهای ۲۱۰ و ۱۲۵ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت و به عنوان مدل های پرفروش این برند در هفته گذشته معرفی شدند.
 دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و صفحه نمایش TFT  از مشخصات فنی گوشی C903  و صفحه نمایش لمسی TFT ، حافظه ۱۲ مگابایتی قابل ارتقا تا چهار گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، از ویژگی های اصلی گوشی W580 به شمار می آید.
گوشی  S3653 سامسونگ نیز که با قیمت ۱۵۹ هزار تومان در بازار به فروش رسید، توانست مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گیرد و در لیست پرفروش های این برند جای گیرد. صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه  تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری از ویژگی های اصلی این گوشی به شمار می آید.
BL20 New Chocolate ال جی که یکی از جدیدترین گوشی های ال جی قرار دارد که با قیمت ۲۵۰ هزار تومانی توانسته از فروش خوبی برخوردار شود.
از امکانات تعبیه شده این گوشی می توان به صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۶۲ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی اشاره کرد.
KE970 و KF755 از جمله دیگر گوشی های خوش فروش این برند در هفته گذشته به شمار می آید که با قیمت ۱۲۶ و ۲۲۰ هزار تومان مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا