کاهش قيمت نسبي سيم کارت در برخي از مناطق تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، به گفته فعالان بازار در شمال و مرکز تهران، بي رونقي بازار سيم کارت در چند روز اخير باعث شد تا تمامي فروشندگان قيمت سيم کارت هاي ۰۹۱۲ را کاهش دهند.آنان معتقدند که ثبت نام  سيم کارت هاي ۰۹۱۰ در بازار تهران باعث شده تا مشتريان تمايلي براي خريدوفروش سيم کارت …

به گزارش خبرنگار موبنا، به گفته فعالان بازار در شمال و مرکز تهران، بي رونقي بازار سيم کارت در چند روز اخير باعث شد تا تمامي فروشندگان قيمت سيم کارت هاي ۰۹۱۲ را کاهش دهند.
آنان معتقدند که ثبت نام  سيم کارت هاي ۰۹۱۰ در بازار تهران باعث شده تا مشتريان تمايلي براي خريدوفروش سيم کارت هاي ۰۹۱۲ نداشته باشند.
در همين حال سيم کارت هاي همراه اول در سه منطقه جنوب، شرق و غرب تهران بدون نوسان قيمت نسبت به روز گذشته خريدوفروش مي شود.
ميانگين قيمت فروش سيم کارت کارکرده کد “۱” در سه منطقه جنوب، شرق و غرب تهران تا سقف پنج ميليون و ۳۰۰ هزار ريال  است.
در همين حال سيم کارت صفر کدهاي دو،سه،چهار، پنج، شش،هفت و هشت نيز در پنج منطقه تهران به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۷۰۰هزار ريال، سه ميليون و  50هزار ريال، سه ميليون و ۵۰ هزار ريال، سه ميليون و ۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۶۵۰هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت کارکرده کدهاي دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت در پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به ترتيب به بهاي سه ميليون و ۸۰۰ هزار ريال، سه ميليون ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۳۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۲۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و دو ميليون و  100هزار ريال فروخته مي شود.
اين در حالي است که تمامي کدهاي فوق با کاهش قيمت ۱۰۰ هزار ريالي در دو منطقه شمال و مرکز تهران در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.  
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا