سهام مخابرات امروز احتمالا در تابلو اصلي تالار بورس قرار مي گيرد

صابر فيضي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بيان اينکه روز گذشته معارفه شرکت مخابرات به کارگزاران بورس انجام شد، اظهار داشت:کميسيون اقتصاد با تفويض اختيار از دولت ، عرضه سهام مخابرات به بورس را به تصويب رساند .وي با تاکيد بر اينکه از ديد ما هيچ مشکلي براي ورود مخابرات به بورس وجود …

صابر فيضي در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بيان اينکه روز گذشته معارفه شرکت مخابرات به کارگزاران بورس انجام شد، اظهار داشت:کميسيون اقتصاد با تفويض اختيار از دولت ، عرضه سهام مخابرات به بورس را به تصويب رساند .
وي با تاکيد بر اينکه از ديد ما هيچ مشکلي براي ورود مخابرات به بورس وجود ندارد ، يادآور شد:زمان قطعي انجام اين مهم ،بايد ما بين سازمان هاي خصوصي سازي و بورس تعيين شود.
فيضي ادامه داد: بر اين اساس امروز جلسه اي، بين دو سازمان فوق برگزار مي شود و به احتمال زياد، سهام مخابرات امروز در تابلو اصلي بورس قرار خواهد گرفت.
اين در حالي است که روز گذشته رئيس سازمان خصوصي سازي در گفت وگو با موبنا عرضه سهام مخابرات به بورس را منوط به تصويب هيات دولت کرده بود که جلسه آن امروز تشکيل مي شود.
غلامرضا حيدري کرد زنگنه گفته بود که چنانچه اين مصوبه به تصويب هيات دولت نرسد، عرضه سهام مخابرات به بورس که قرار بود روز ۲۲ خرداد صورت گيرد، با چند روز تاخير همراه خواهد بود.
روز يکشنبه هفته جاري با حضور مسئولان سازمان خصوصي سازي، شركت بورس، سازمان حسابرسي و مديران شركت مخابرات جلسه‌اي به منظور  شفاف‌سازي كامل عرضه سهام شرکت مخابرات به بورس برگزار و مصوبه‌اي جهت ارسال به هيات دولت تهيه شد.
کرد زنگنه پس از آن جلسه نيز اعلام کرده بود که موانع ورود مخابرات به بورس برطرف و شفاف سازي به طور کامل انجام شده است.
پيش از اين نيز علي رحماني مدير عامل شركت بورس، دليل تعويق زمان واگذاري سهام شركت مخابرات را عدم به ثبت رساندن شركت و رفع پاره‌اي از موانع سهام شركت مخابرات در بورس، عنوان کرده بود.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا