بوست موبايل گوشي موتورولا i335 را در آمريکا عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي را مي توان ازسري گوشي هاي Moto موتورولا که از استاندارد نظامي۸۱۰F برخوردار هستند ، محسوب کرد که در برابر گرد و غبار ، ضربه و لرزش مقاوم هستند.اين گوشي که با نام  Superman نيز شناخته مي شود باوجود …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ، اين گوشي را مي توان ازسري گوشي هاي Moto موتورولا که از استاندارد نظامي۸۱۰F برخوردار هستند ، محسوب کرد که در برابر گرد و غبار ، ضربه و لرزش مقاوم هستند.
اين گوشي که با نام  Superman نيز شناخته مي شود باوجود برخورداري از خصوصيات مطابق با استاندارد ۸۱۰F ، ضدآب نيست و کاربر آن بايد در مقابل آب و رطوبت از آن نگهداري کند.
 Motorola i335 که ازسري گوشي هاي ارزان قيمت و معمولي به شمار مي آيد ، داراي قابليت ها ، سيستم ها و کارآيي هاي گوناگون از جمله ،  صفحه نمايش کوچک ، قابليت “واکي تاکي” Walkie-Talkie بوست موبايل ، قابليت هاي GPS ، بلوتوث ، push-to-talk ، مرورگر وب ، قابليت ارسال و دريافت پيام فوري ، هندز فري و پشتيباني جاوا است.
گوشي ياد شده در اندازه هاي ۹/۴ – ۹/۱ – ۶/۰ ميليمتر و با وزن ۹۹ گرم طراحي وساخته شده است و كاربراني كه مايل به خريد آن هستند مي توانند با مراجعه به وب سايت Boost Mobile آن را باقيمت خرده فروشي ۹۹/۵۹ دلار خريداري کنند.
شرکت Boost Mobile  درسال ۲۰۰۰ ميلادي تاسيس شد،در زمينه سرويس دهي بي سيم ارتباط از راه  دور فعاليت مي کند و دفتر مرکزي آن در شهر “ايروين” کاليفرنيا  قرارداد.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا