گوشي جديد موتورولا ” آليتا ” معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  موتورولا چند روز گذشته گوشي مدل “الکساندر”  را معرفي کرد که گوشي جديد  آليتا شباهت بسياري به آن دارد اما يکي از تفاوت هاي آن  با الکساندر دراين است که گوشي جديد فاقد صفحه کليد QWERTY  است.درباره مشخصات ، سيستم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،  موتورولا چند روز گذشته گوشي مدل “الکساندر”  را معرفي کرد که گوشي جديد  آليتا شباهت بسياري به آن دارد اما يکي از تفاوت هاي آن  با الکساندر دراين است که گوشي جديد فاقد صفحه کليد QWERTY  است.
درباره مشخصات ، سيستم ها و کارآيي هاي اين گوشي هنوز اطلاعات دقيق وکامل منتشر نشده است و چند نمونه از آنها را سايت اينترنتي موبايل واک اعلام کرده است.
آليتا اولين گوشي تلفن همراه موتورولا است که داراي پشتيباني سيستم اتصال ۳ باندي و پرسرعت UMTS/HSDPA است و اين يک امتياز براي اين گوشي به شمار مي آيد.
 Motorola Alita داراي سيستم اتصال چهارباندي  GSM/GPRS/EDGE ،  سيستم اتصال پرسرعت انتقال اطلاعات با سرعت ۲/۷ مگابايت برثانيه و سيستم اتصال  HSUPA باسرعت ۸/۱ مگابايت برثانيه است.
اين گوشي همچنين داراي صفحه نمايش ۸/۲ اينچي QVGA / 240 – ۳۲۰ پيکسلي ،  WiFi b/g  و سيستم عامل ويندوزموبايل ۱/۶ مي باشد.
قيمت فروش و زمان دقيق عرضه اين گوشي به بازار درسايت اينترنتي موبايل واک ، اعلام نشده است.
شرکت آمريکايي  چند مليتي موتورولا در سال ۱۹۲۸ درآمريکا تاسيس شد و دفتر مرکزي آن در “شاومبورگ” واقع در ايالت “ايلينويز” آمريکا است.
اين شرکت در زمينه صنعت ارتباط از راه دور، توليد ميکرو پروسسور ، تلفن هاي همراه ، راديوهاي دوطرفه و سيستم شبکه فعاليت مي کند و ۶۶ هزار کارمند دارد و در سال گذشته با کاهش فروش و درآمد مواجه شده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا