شارژر جديد تلفن همراه در هند ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک شاوت”، اين دستگاه علاوه بر اين که گوشي را شارژ مي کند پايه اي براي نگهداري تلفن همراه است وانواع مختلف کارت هاي حافظه را پشتيباني کرده و از پورت USB برخوردار است. دستگاه Earth Trek کارت هاي T-flash، Micro SD، Mini SD، MMC …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تک شاوت”، اين دستگاه علاوه بر اين که گوشي را شارژ مي کند پايه اي براي نگهداري تلفن همراه است وانواع مختلف کارت هاي حافظه را پشتيباني کرده و از پورت USB برخوردار است.
دستگاه Earth Trek کارت هاي T-flash، Micro SD، Mini SD، MMC plus، RS-MMC، MMC mobile، MS، MS Pro، MS Duo، و MS Pro Duo را پشتيباني مي کند.
کاربر با استفاده از دستگاه Earth Trek مي تواند تنفن همراه و دستگاه هاي مختلف را به رايانه متصل کندو اين دستگاه به عنوان کارت خوان عمل مي کند و تمام فلش هاي معمول و انواع کارت ها را پشتيباني مي کند.
از اين دستگاه مي توان به عنوان پايه اي براي نگه داشتن تلفن همراه، شارژ کردن آن از طريق اتصال هاي قابل تعويض استفاده کرد وهمچنين يک اتصال USB سه جهته است و کاربر مي تواند کارت هاي حافظه مختلف را در آن استفاده کند.
اين دستگاه با دو رنگ مشکي و سفيد ، ازنظر وزن بسيار سبک بوده و به راحتي در مسافرت قابل استفاده است و هنوز هيچ اطلاعاتي از قيمت آن منتشر نشده است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا