“موبي تل” فاز اول شبکه جديد GSM کوزووو را تمام کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، اين شبکه تلفن همراه در پايان فاز اول ۱۴۰ پايگاه اصلي را در کوزوو راه اندازي کرده است وفاز دوم اين برنامه نيز  شروع شده است. اين اپراتور شبکه موبايل، سيستم صورتحساب و انتقال داده و محتوي را در اين کشور نصب مي کند.تيم …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، اين شبکه تلفن همراه در پايان فاز اول ۱۴۰ پايگاه اصلي را در کوزوو راه اندازي کرده است و
فاز دوم اين برنامه نيز  شروع شده است.
 اين اپراتور شبکه موبايل، سيستم صورتحساب و انتقال داده و محتوي را در اين کشور نصب مي کند.
تيم موبي تل در چندين منطقه در حال برنامه ريزي و نصب شبکه راديويي، شبکه هسته اي، سرويس ها و سيستم صورتحساب هستند و در چندين منطقه شبکه فروش و مرکز تماس را راه اندازي مي کننند.
مشترکان اپراتور “کوزووو” IPKO  با راه اندازي اين شبکه  مي توانند از سرويس هاي جديد آن استفاده کنند. اين اپراتور در سال ۱۹۹۹ راه اندازي شد، و اولين شرکت تکنولوژي اطلاعات و ارتباطي در ارايه  اينترنت در سراسر کوزووو بود و هم اکنون طيف وسيعي از سرويس هاي همراه مانند محتوي، همچنين تلفن ثابت و سرويس هاي اينترنتي و رسانه اي را ارايه مي دهد.
“موبي تل” بزرگترين اپراتور اسلووني از لحاظ تعداد مشترکان است. تعداد مشترکان اين اپراتور يک ميليون و۲۶۳  هزار نفر است که ۱۸۶ هزار نفر آن کاربر نسل سوم هستند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا