ارايه سرويس نرم افزاري SlingPlayer براي آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اپل اينسايدر”، با استفاده از اين سرويس کاربران مي توانند  از طريق Slingbox  و اتصال به اينترنت برنامه هاي مورد علاقه تلويزيوني  و فيلم هاي ويديويي خود را با تلفن همراه مشاهده کنند.اين نرم افزار در تلفن همراه آيفون مانند گوشي هاي هوشمند مجهز …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اپل اينسايدر”، با استفاده از اين سرويس کاربران مي توانند  از طريق Slingbox  و اتصال به اينترنت برنامه هاي مورد علاقه تلويزيوني  و فيلم هاي ويديويي خود را با تلفن همراه مشاهده کنند.
اين نرم افزار در تلفن همراه آيفون مانند گوشي هاي هوشمند مجهز به ويندوز موبايل  عمل مي کند و به کاربر اين امکان را مي دهد که برنامه هاي تلويزيوني مورد علاقه خود را انتخاب کند.
براي استفاده از اين سرويس کاربر نياز به يک اينترنت پرسرعت و اتصالات Wi-Fi دارد و انتظار مي رود که اين نرم افزار تا پايان سال جاري براي آيفون ارايه شود.
برخي منابع خبري زمان ارايه اين سرويس را هم زمان با ارايه سرويس آهنگ صفحه کليد WWDC در ۹ ژوئن اعلام کرده اند.
شرکت اپل بيش از ۵ ميليون دستگاه تلفن همراه آيفون را در سراسر جهان به فروش رسانده است و بسياري از بازارهاي جهاني از جمله اروپا منتظر ارايه گوشي آيفون نسل سومي هستند.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا