همکاري بين المللي اورنج و نوکيا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “فايننشيال ميرر” بر اساس اين قرارداد ۱۰ تلفن همراه جديد به محصولات اورنج افزوده شده و سرويس هاي موسيقيايي و نقشه هاي نوکيا و چندين بازي به خط توليد اورنج افزوده خواهد شد. اين دو شرکت با همکاري يکديگر يک سري سرويس هاي چند …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “فايننشيال ميرر” بر اساس اين قرارداد ۱۰ تلفن همراه جديد به محصولات اورنج افزوده شده و سرويس هاي موسيقيايي و نقشه هاي نوکيا و چندين بازي به خط توليد اورنج افزوده خواهد شد.
اين دو شرکت با همکاري يکديگر يک سري سرويس هاي چند رسانه اي يکپارچه را براي گوشي هاي نوکيا ارايه خواهند کرد.
کاربران نوکيا به فروشگاه هاي موسيقيايي اورنج دسترسي مستقيم خواهند داشت و بازي هاي  NGage  و اورنج و همين طور نقشه هاي نوکيا در اختيار آنها قرار مي گيرد.
بر اساس اين قرارداد، دو شرکت به منظور ارايه برنامه هاي کاربردي چند رسانه اي با يکديگر همکاري مي کنند.
افزايش تعداد کاربران نقشه هاي نوکيا تا ۱۰ ميليون نفر تا سال ۲۰۱۰ در برنامه کار اين دو شرکت قرار دارد. 
اورنج برند اصلي شرکت “فرنس تلکام” است که بيش از ۱۷۲ ميليون کاربر تلفن همراه در ۵ کشور دارد وفرنس تلکام سومين اپراتور مهم فرانسه و مهمترين توليد کننده سرويس هاي اينترنتي در اروپا است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد ، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” قراردارد واين شرکت درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي ۵۱ بيش از ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا