مایکروسافت ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی را به کاربران برگرداند

به گزارش موبنا، این شرکت اعلام کرده بود از سال ۲۰۱۶ میلادی حافظه مجازی نامحدود را در سرویس خود کنار می‌گذارد و البته طرح‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ گیگابایتی برای حساب‌های کاربری کنونی خود را هم محدود می‌کند. مهم‌ترین نکته در این زمینه، تغییراتی بود که مایکروسافت برای حافظه‌های مجازی رایگان خود در نظر گرفت. شرکت …

به گزارش موبنا، این شرکت اعلام کرده بود از سال ۲۰۱۶ میلادی حافظه مجازی نامحدود را در سرویس خود کنار می‌گذارد و البته طرح‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ گیگابایتی برای حساب‌های کاربری کنونی خود را هم محدود می‌کند.

مهم‌ترین نکته در این زمینه، تغییراتی بود که مایکروسافت برای حافظه‌های مجازی رایگان خود در نظر گرفت. شرکت مایکروسافت تا پیش از این اتفاق ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی ابری و ۱۵ گیگابایت هم حافظه اختصاصی برای ذخیره عکس‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌داد که با تصمیمات جدید، کاربران در مجموع ۵ گیگابایت حافظه مجازی را در اختیار می‌گیرند.

این تصمیمات مایکروسافت انتقادات گسترده کاربران را به همراه داشت و سرانجام مایکروسافت اعلام کرد اگر کاربران تمایل داشته باشند ۱۵ گیگابایت حافظه رایگان را به همراه ۱۵ گیگابایت حافظه مجازی تصویری در اختیار بگیرند، می‌بایست تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۶ از طریق که در سایت اینترنتی این شرکت قرار داده شده است، اعلام کنند. در غیر این صورت فضای آنها به ۵ گیگابایت کاهش میابد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا