عرضه HTC Dream مجهز به اندروييد باز هم به تعويق افتاد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، عرضه اندروييد گوگل يک واسط کاربري و پلتفورم منبع باز است بنابراين کاربران به آزادي عمل بيشتر براي تغيير کاربردها روي گوشي دسترسي دارند.    با اين حال کاربران از نقشه هاي گوگل به شکل دو بعدي و سه بعدي، Google Street View …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از پايگاه اينترنتي سافت پديا، عرضه اندروييد گوگل يک واسط کاربري و پلتفورم منبع باز است بنابراين کاربران به آزادي عمل بيشتر براي تغيير کاربردها روي گوشي دسترسي دارند.   
با اين حال کاربران از نقشه هاي گوگل به شکل دو بعدي و سه بعدي، Google Street View ، بازي هاي از پيش نصب شده Pacman ومرورگر WebKit  با ويژگي هاي ديگري چون بزرگنمايي و زوم کردن روي صفحات وب برخوردارند.
اطلاعاتي راجع به موافقت گوگل با سازنده اين گوشي براي ارايه اندروييد در گوشي دريم هنوز منتشر نشده است اما پيش بيني مي شود اين گوشي اولين دستگاهي باشد که از اين پلتفورم پشتيباني مي کند.
 از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به صفحه نمايش بزرگ لمسي ۳ اينچي، پشتيباني از شبکه ۳G/HSDPA براي انتقال اطلاعات با سرعت بيش از ۳.۶ مگابيت بر ثانيه، حافظه RAM 128 مگابايت وحافظه ROM 256 مگابايت و پردازنده کوالکام با قدرت ۵۲۸ مگاهرتز اشاره کرد.
گرچه اندروييد اساسا براي دستگاه هاي کاملا صفحه لمسي طراحي  شده اما اين پلتفورم با دستگاه هاي ديگر همچون گوشي هاي داراي کليدهاي ناوبري گرد يا دکمه هاي چهار جهته و نيز دستگاه هايي که صفحه نمايش ندارند، کار مي کند.
دريم با طول ۵ اينچ و عرض ۳ اينچ ، يک گوشي تاچ اسکرين با صفحه کليد QWERTY است و مجهز به جستجوگر وب مي باشد.
در مورد قيمت و علل تعويق عرضه گوشي هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است اما گوگل اعلام کرد که تا پايان سال جاري اين گوشي با اندروييد عرضه خواهد شد.
شرکت چند مليتي HTC ارايه کننده سرويس هاي تلفن همراه در کشورهاي مختلف از جمله هنگ کونگ و مجارستان است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا