در مورد ویندوز ۱۰ موبایلی به مایکروسافت مشورت بدهید

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت ابزار کاربردی جدیدی را با نام Windows Feedback عرضه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بازخوردهای خود را به راحتی به غول نرم‌افزاری جهان ارایه دهند. کاربران تاکنون از سایت‌های اینترنتی مختلف برای ارایه نظرات خود در مورد ویندوز و ویندوز موبایل استفاده می‌کردند. ولی مایکروسافت ابزار کاربردی در …

به گزارش موبنا، شرکت مایکروسافت ابزار کاربردی جدیدی را با نام Windows Feedback عرضه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بازخوردهای خود را به راحتی به غول نرم‌افزاری جهان ارایه دهند.

کاربران تاکنون از سایت‌های اینترنتی مختلف برای ارایه نظرات خود در مورد ویندوز و ویندوز موبایل استفاده می‌کردند. ولی مایکروسافت ابزار کاربردی در این زمینه ارایه کرده است تا فرآیند ارسال نظرات کاربران آسان‌تر شود.

البته این ابزار کاربردی به صورت موقت فعالیت می‌کند و مایکروسافت اعلام کرده است که از تاریخ ۱۶ نوامبر فعالیت آن متوقف می‌شود.

ابزار Feedback به صورت مستقیم با مهندسان توسعه ویندوز در ارتباط است و به آنها امکان می‌دهد تا به سرعت پاسخ دهند و در مورد نکته ارایه شده از سوی کاربران نظرات خود را اعلام کنند.

قابلیت دیگری که این ابزار دارد، این است که مهندسان مایکروسافت به کمک آن می‌توانند با کاربران گروه آزمایشی Windows Insiders ارتباط تعاملی برقرار کنند. این کاربران می‌توانند به کمک ابزار مذکور با مایکروسافت در ارتباط باشند و به صورت مستقیم در مورد آخرین نسخه سیستم عامل آن نظر بدهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا