Renesas پلتفورم فوما را براي تلفن همراه ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ايتايمز، اين شرکت در نظر دارد پلتفورم FOMA را به عنوان يک طراحي مرجع براي شرکت هاي خارج از ژاپن ارايه دهد.پلتفورم FOMA  برند شبکه ۳G W-CDMA اپراتور ان تي تي دوکومو ژاپن است که به توليد کنندگاني چون فوجيتسو، NEC، پاناسونيک و شارپ امکان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت ايتايمز، اين شرکت در نظر دارد پلتفورم FOMA را به عنوان يک طراحي مرجع براي شرکت هاي خارج از ژاپن ارايه دهد.
پلتفورم FOMA  برند شبکه ۳G W-CDMA اپراتور ان تي تي دوکومو ژاپن است که به توليد کنندگاني چون فوجيتسو، NEC، پاناسونيک و شارپ امکان مي دهد که از اين پلتفورم در ساخت گوشي ها استفاده کنند.
“متيو تروبريج”  مدير اجرايي شرکت فناوري هاي Renesas مي گويد: علاقه بسياري براي استفاده از پلتفورم FOMA در خارج از ژاپن وجود دارد و حرکت به سوي شبکه LTE براي ژاپني ها که در اين امر پيشرو بوده اند اين شرکت ها را تشويق به پشتيباني از پردازنده کاربردي براي ساخت گرافيک هاي پيشرفته روي تلفن همراه مي کند.
وي معتقد است که پلتفورم FOMA در آينده تاثير بسزايي در بازار تلفن همراه خواهد داشت.
تعداد کل کاربران ژاپن تا پايان ژوئن ۲۰۰۷ميلادي بيش از ۹۸ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۷۷.۶ درصد اعلام شده است، در اين کشور پنج اپراتور ارتباطي سرويس هاي خود را ارايه مي دهند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا