کاربران بريتانيايي قابليت هاي ديگر تلفن همراه را به مکالمه ترجيح مي دهند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، گزارشات جديد رويترز حاکي از آن است که کاربردهاي تلفن همراه مانند ارسال پيام متني، عکسبرداري با دوربين و جستجوي اينترنت، بيش از مکالمه مورد استقبال و استفاده کاربران بريتانيايي قرار مي گيرد.بر اساس تحقيقات انجام شده در فاصله ژانويه تا مي ۲۰۰۸ …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، گزارشات جديد رويترز حاکي از آن است که کاربردهاي تلفن همراه مانند ارسال پيام متني، عکسبرداري با دوربين و جستجوي اينترنت، بيش از مکالمه مورد استقبال و استفاده کاربران بريتانيايي قرار مي گيرد.
بر اساس تحقيقات انجام شده در فاصله ژانويه تا مي ۲۰۰۸ حدود ۵/۱ ميليارد (يک ميليارد و ۴۹۲ ميليون و ۴۰۰ هزار و ۷۶۹ ) پيام کوتاه متني در هر هفته در بريتانيا ارسال شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزايش داشته است.
در فاصله زماني ياد شده بيش از ۱۰ ميليون (۱۰ ميليون و ۷۳۴ هزار و ۵۵۵) پيام تصويري و ويديويي (MMS) در هفته ارسال شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته از ۳۰ درصد افزايش برخوردار بوده است.
کاربران اينترنتي تلفن همراه نيز از مي ۲۰۰۶ تا مي ۲۰۰۸ از حدود ۱۳ ميليون (۱۳ ميليون و ۱۴۰ هزار) کاربر به حدود ۱۶ ميليون (۱۶ ميليون و ۴۲۵ هزار) کاربر رسيده است.
مجموع کاربران تلفن همراه در بريتانيا به ۳۳۵/۷۷ ميليون نفر مي رسد و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۶/۱۲۷ درصد است.
۱۱ اپراتور در اين کشور فعال هستند و مهمترين آنها  O2 با ۹/۱۷ ميليون کاربر است.
۱۱۲/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا