دلايل عدم استقبال از گوشي هاي ساخت داخل

 “جواد صحت کار” در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: از مهمترين دلايلي که باعث شده تا گوشي هاي ساخت داخل چندان مورد استقبال متقاضيان قرار نگيرد مي توان به عدم اطلاع رساني مناسب و شناخت مشتري‌ها  در مورد امکانات اين گوشي ها اشاره کرد. وي افزود: استقبال نکردن از گوشي هاي ساخت …

 “جواد صحت کار” در گفت و گو اختصاصي با خبرنگار موبنا اعلام کرد: از مهمترين دلايلي که باعث شده تا گوشي هاي ساخت داخل چندان مورد استقبال متقاضيان قرار نگيرد مي توان به عدم اطلاع رساني مناسب و شناخت مشتري‌ها  در مورد امکانات اين گوشي ها اشاره کرد.
 وي افزود: استقبال نکردن از گوشي هاي ساخت داخل به عوامل گسترده اي مربوط مي شود که مي توان به افزايش ميزان گوشي هاي قاچاق و در پي آن افزايش تنوع انواع گوشي با مارک هاي معروف جهاني اشاره کرد که مانع از توجه به گوشي هاي ايراني توسط متقاضيان شده است.
اين کارشناس تصريح کرد: اختلاف قيمت چنداني ما بين گوشي هاي ساخت داخل و گوشي هاي با برند هاي معروف وجود نداشت و بر همين اساس نيز متقاضيان چندان تمايلي براي خريد گوشي هاي ساخت کشور از خود نشان ندادند.
صحت کار ادامه داد: حذف ثبت سريال گوشي‌هاي تلفن همراه در تابستان سال گذشته و در نتيجه پر شدن بازار از گوشي‌هاي قاچاق از ديگر دلايلي بود که مانع از نمايش گوشي هاي ساخت داخل در پشت ويترين مغازه ها مي شد.
وي در مورد کاهش تعرفه افزود: پايين آوردن تعرفه‌ها براي حذف انگيزه قاچاق تنها راه مبارزه با قاچاق گوشي نيست.
صحت کار در پايان افزود: علاوه بر کاهش تعرفه بايد برخوردهاي جدي با قاچاقچيان اين کالاي پرمصرف صورت گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا