درآمد تلويزيون همراه تحت تاثير سيگنال هاي هوايي رايگان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،با وجود اين که انتظار مي رود درآمد حاصل از سرويس هاي تلويزيون همراه تا سال ۲۰۱۳ ميلادي به دو ميليارد و  700ميليون دلار برسد اما آمارها نشان مي دهد اين مبلغ بسيار کمتر از آن چيزي است که  پيش تر پيش بيني شده بود. استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،با وجود اين که انتظار مي رود درآمد حاصل از سرويس هاي تلويزيون همراه تا سال ۲۰۱۳ ميلادي به دو ميليارد و  700ميليون دلار برسد اما آمارها نشان مي دهد اين مبلغ بسيار کمتر از آن چيزي است که  پيش تر پيش بيني شده بود.
 استفاده از سرويس هاي تلويزيون همراه در سراسر جهان درحال گسترش است و پيش بيني مي شود تعداد کاربران اين وسيله تا سال ۲۰۱۳ ميلادي به ۳۳۰ ميليون نفر برسد.
 اين درحالي است که  گزارش ها حاکي از اين است که تنها ۱۴ درصد از اين افراد از سرويس هاي تلويزيون همراه شرکت هاي ارايه دهنده اين نمونه از سرويس هاي موبايلي استفاده مي کنند.
اين گزارش  دليل اين درصد اندک را رواج و افزايش گوشي هايي عنوان مي کند که قابليت دريافت سيگنال ها ي تلويزيوني منتشر شده در هوا را دارند.
کاربران اين دست گوشي ها مي توانند بدون پرداخت هزينه به شرکت هاي ارايه دهنده سرويس هاي تلويزيون همراه از برنامه هاي شبکه هاي تلويزيوني روي گوشي خود استفاده کنند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا