مقدمات صدور محصولات مخابراتي ايران به کشور هاي همسايه فراهم شد

“ابراهيم مطلع”، مديرعامل کارخانجات مخابراتي ايران، درگفت‌وگو با خبرنگار موبنا ، اظهار داشت :با توجه به تطابق محصولات کارخانجات مخابراتي ايران با استانداردهاي جهاني، بازاريابي و مذاکرات جهت صادرات اين محصولات به کشورهاي همسايه آغاز شده است .اين مقام  گفت:  مقدمات صادرات محصولات اين کارخانه از جمله BTS آغاز و بازاريابي‌ها و مذاکرات در اين …

“ابراهيم مطلع”، مديرعامل کارخانجات مخابراتي ايران، درگفت‌وگو با خبرنگار موبنا ، اظهار داشت :با توجه به تطابق محصولات کارخانجات مخابراتي ايران با استانداردهاي جهاني، بازاريابي و مذاکرات جهت صادرات اين محصولات به کشورهاي همسايه آغاز شده است .
اين مقام  گفت:  مقدمات صادرات محصولات اين کارخانه از جمله BTS آغاز و بازاريابي‌ها و مذاکرات در اين رابطه نيز انجام شده است.
وي اظهار اميداوري کرد که در سال جاري اين امر محقق شده و نتيجه اقدامات صورت گرفته در زمينه بازاريابي‌ها حاصل شود.
مطلع، تصريح کرد: طبق نظر سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و تست‌هاي انجام شده توسط کارشناسان فني، از تطابق تجهيزات توليدي با استانداردها اطمينان داريم.
وي  اظهار داشت: كارخانجات مخابراتى تمايل خود را به صادرات اغلب محصولات اين كارخانه از جمله راديو، آنتن ، كابل ، شبكه هاى تلفن ثابت اعلام كرده است.
كارخانجات مخابراتى ايران نخستين و بزرگترين توليد كننده مراكز تلفن ثابت و سيار در كشور است كه به منظور توليد تجهيزات مورد نياز شبكه مخابراتى در سال 1346 به صورت شركت سهامى خاص به بهره بردارى رسيد. اين درحالي است که کارخانجات مخابراتي ايران، قرار بود تا پايان سال گذشته ۲ ميليون گوشي همراه با مارک ايراني و روانه  کند، اما هنوز نتوانسته به اين مهم دست يابد.
اين شركت در حال حاضر در پروژه هاى مهم مخابراتى كشور نظير توليد تجهيزات شبكه تلفن همراه براى ايجاد ظرفيت 6 ميليون خط موبايل و نيز توليد گوشى تلفن همراه با نام Itmc حضور دارد. ۳۵ درصد سهام شرکت Itmc که متعلق به شرکت مخابرات ايران بود در حدود چهار ماه گذشته به صورت سهام عدالت واگذار شد.
۳۵ درصد سهام اين شرکت متعلق به بانك صنعت و معدن , ۲۰ درصد متعلق به شركت زيمنس و ۱۰ درصد باقي‌‏مانده به اشخاص حقيقي تعلق دارد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا