سیستم عامل بعدی گوگل Android N نام دارد

به گزارش موبنا، گروه توسعه دهنده این رایانه لوحی در فروم پرسش و پاسخ Reddit Ask Me Anything به کاربران خود اعلام کرد که در آینده نزدیک به‌روزرسانی نرم افزاری ویژه برای این محصول انجام می‌شود تا امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌تر آن در اختیار کاربران قرار گیرد. گوگل با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه گفت: …

به گزارش موبنا، گروه توسعه دهنده این رایانه لوحی در فروم پرسش و پاسخ Reddit Ask Me Anything به کاربران خود اعلام کرد که در آینده نزدیک به‌روزرسانی نرم افزاری ویژه برای این محصول انجام می‌شود تا امکانات و قابلیت‌های پیشرفته‌تر آن در اختیار کاربران قرار گیرد.

گوگل با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه گفت: «ما در حال کار کردن روی نسخه جدید اندروید هستیم که حرف نخست نام آن با N آغاز می‌شود. برای تبلت جدید خود قابلیت‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که از جمله آنها می‌توان به دو بخش کردن نمایشگر برای استفاده بهتر اشاره کرد».

این گروه همچنین توضیح داد که قرار است برای سیستم ورودی USB Type-C از قابلیت DisplayPort هم پشتیبانی کند که البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست این امکان برای Android N عرضه می‌شود یا پیش از آن صورت می‌گیرد.

به هر حال از هم‌اکنون می‌توان گفت که گوگل تولید و توسعه سیستم عامل Android N را آغاز کرده است و از آنجایی که غول اینترنتی جهان هرگز فرآیند توسعه سیستم عامل موبایلی خود را متوقف نمی‌کند، به زودی می‌توان اطلاعات بیشتری در این زمینه ارایه کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا