فلاي تيونز ميان افزار جديد براي آيفون و آيپاد ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،‌ اين شركت با ايجاد ۲۰۰ كانال جديد ،‌امكان دستيابي سريع كاربران را به كانال هاي صوتي و تصويري كه برنامه هايي را با مضمون هاي مختلف از جمله اخبار ،‌ سرگرمي ،‌سياسي ،‌كودك وخانواده ،‌تندرستي ،‌كمدي ،‌ تجاري و فني را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي “اسلش فون” ،‌
اين شركت با ايجاد ۲۰۰ كانال جديد ،‌امكان دستيابي سريع كاربران را به كانال هاي صوتي و تصويري كه برنامه هايي را با مضمون هاي مختلف از جمله اخبار ،‌ سرگرمي ،‌سياسي ،‌كودك وخانواده ،‌تندرستي ،‌كمدي ،‌ تجاري و فني را دار،‌ فراهم مي كند.
شبكه فلاي تيونز درحال حاضر بيش از ۳۵۰ كانال ،‌سرويس هاي موسيقايي ،‌گفت وگو ،‌ سرويس ويديويي و سرگرمي را از طريق سرويس هاي ماهواره اي راديويي را براي كاربران عرضه مي كند.
فلاي تيونز همچنين با ارايه برنامه اي جديد ،‌ميان افزاري را براي كاربران تهيه كرده است كه كاربران مي توانند با استفاده از آنها  كانال هاي مورد دلخواه را از دو باكس گفت وگو دسترسي يافته و انتخاب كنند.
قابليت جديد ” MyGuide ” اين امكان را به كاربران مي دهد تا داشته ها و تجارب  رسانه اي موبايلي شان را از طريق فعال و يا غيرفعال كردن كانال هاي فردي ، ‌شخصي كنند .
فلاي تيونز يک شبکه اينترنتي مستقل است که سرويس هاي راديويي و موسيقايي را براي گوشي هاي آيفون و آيپاد عرضه مي کند.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا