پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار روز چهارشنبه تهران

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.** نوکيا فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۵۳۱۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي و قيمت آن را با گارانتي رسمي به …

 به گزارش خبرنگار موبنا،فعالان بازار از قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق نام بردند.
** نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۵۳۱۰ را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي و قيمت آن را با گارانتي رسمي به بهاي دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال اعلام کردند.
مدل ۵۳۱۰ نوکيا ۱۱۱ گرم وزن دارد و داراي صفحه نمايش TFTبا قابليت ۱۶ ميليون رنگ در ابعاد ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل و دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۱۵/۳ مگاپيکسلي است.
از ديگر مشخصات فني اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۲۰ مگابايتي،حافظه جانبي microSD و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۴۰ کاناله اشاره کرد.
باطري اين گوشي Li-Ion است که قابليت مکالمه مداوم تا شش ساعت را دارد. زمان آماده به کار باطري اين گوشي ۳۲۰ ساعت اعلام شده است.
**سوني اريکسون
دو مدل گوشي K770  و W880  سوني اريکسون توانست با قيمت يک ميليون و ۹۰۰ هزار ريال  و يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال  در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش ترين مدل هاي اين برند معرفي شود.
گوشي k770 از ماه آگوست سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني تلفن همراه شد و پس از عرضه در بازار تلفن همراه تهران مورداستقبال بيشتر مشتريان قرار گرفت.
مدل فوق بر روي چهار باند فرکانسي UMTS ، GSM 900 ، GSM 1800 و GSM 1900 کار مي کند.
K770 سوني اريکسون طراحي ارتقا يافته T650 است و داراي ويژگي هايي مانند نسل سوم ، صفحه نمايشTFT با وضوح QVGA، بلوتوث استريو ، راديو FM ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري سه مگاپيکسلي است.
سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله، حافظه داخلي ۱۶ مگابايت، حافظه جانبي ۲۵۶ مگابايت کارت حافظه M2 و فناوري بلوتوث نسخه دو با A2DP و پورت USB از ديگر ويژگي هاي اين گوشي محسوب مي شود.
سوني اريکسون K770 در سه رنگ قهوه اي، بنفش و بژ عرضه شده و قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است اما با اين حال طراحي شيک و زيبايي دارد .
در همين حال گوشي W880 سوني اريکسون نيز با بهاي يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال فروخته مي شود توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد.
اين گوشي در رنگ بندي قرمز، مشکي، نقره اي و استيل از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم VGA با فوکوس اتوماتيک ، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۱۶مگابايت، حافظه جانبي يک گيگابايت کارت حافظه ( Memory Stick Micro (M2 و قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک است.
نکته قابل توجه اين است که صفحه کليد آن کمي شبيه به مدل هاي قديمي تر سوني اريکسون مي باشد همچنين اينترفيس آن کاملاً شبيه به اينترفيس بهترين گوشي دوربين دار اين شرکت يعني K850 است که همه اين عوامل باعث محبوبيت و فروش بالاي آن در بازار  تلفن همراه شده است.
**سامسونگ
فروشندگان گوشي هاي سامسونگ مدل U600 و  E250 اين برند را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين دو مدل گوشي به ترتيب به بهاي  يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال و۹۹۰ هزار ريال  به فروش مي رسد.
گوشي سامسونگ مدل U600 که در ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، ابعاد عکس ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيکسل، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash ، قابليت Java MIDP 2.0، سيستم جستجوي Yahoo، سيستم اسکن و پردازش کارت ويزيت نيز برخوردار است.
در همين حال گوشي E250  هم از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفت و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
در همين حال گوشي C260 سامسونگ که از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده فاقد هر گونه امکانات پيشرفته از لحاظ دوربين و حافظه بالا است.
اين مدل سامسونگ تنها براي مکالمه تلفني ساده به کار مي رود.
**موتورولا
مدل V8 موتورورلا با قيمت دو ميليون و ۸۰۰ هزار ريال توانست مقام پرفروش ترين گوشي از اين برند را از آن خود کند.
فروشندگان گوشي هاي موتورولا مدل V8 اين برند را بعد از A1200 به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
گوشي V8 داراي صفحه نمايش TFT ،حافظه داخلي دو گيگابايتي و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
در همين حال گوشي تاشو  V8نيز داراي صفحه نمايش TFT،حافظه داخلي ۴۵ مگابايتي، کارت حافظه جانبي microSD TransFlash و دوربين عکاسي دو مگاپيکسلي است.
** اچي تي سي
گوشي S710 اچ تي سي بعد از مدل touch اين برند مقام پرفروش ترين گوشي را به خود اختصاص داد.
گوشي S710 که به تازگي در بازار عرضه مي شود به بهاي سه ميليون و ۶۸۰  هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي با مشخصاتي نظير صفحه نمايش
TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، دوربين عکاسي ۱.۳ مگاپيکسلي، وارد بازار جهاني تلفن همراه شده است.
** آلکاتل
فروشندگان گوشي هاي آلکاتل مدل C701 را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون با قيمت ۹۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران به فروش مي رسد.
اين گوشي تاشو ۸۳ گرمي داراي صفحه نمايش TFT ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA ، حافظه ۱۰ مگابايتي و ارتقا حافظه جانبي توسط کارت حافظه microSD TransFlash است.
۱۲۹/۱۶


 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا