ويرجين گروپ شبکه وايمکس را در روسيه راه اندازي مي کند

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، “تريوون” شبکه خود را در ۳۲ شهر روسي شامل مسکو ، سنت پترزبورگ و ۲۰ شهر بزرگ راه اندازي کرد ومجوزها و فرکانس هاي لازم را براي سرويس هاي وايمکس در اين شهرها دريافت کرده است.شرکت ارايه سرويس ها را براي مشترکان در …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “سلولار نيوز”، “تريوون” شبکه خود را در ۳۲ شهر روسي شامل مسکو ، سنت پترزبورگ و ۲۰ شهر بزرگ راه اندازي کرد ومجوزها و فرکانس هاي لازم را براي سرويس هاي وايمکس در اين شهرها دريافت کرده است.
شرکت ارايه سرويس ها را براي مشترکان در ناحيه مسکو، بلگراد، اورنبرگ و اوفا آغاز کرده است.
“سر ريچارد برانسون” پايه گذار “ويرجين گروپ” گفت: اين اولين کارويرجين در روسيه است و ما عقيده داريم بازار پهن باند روسيه پتانسيل زيادي براي رشد وجود دارد. ويرجين تعرفه هاي پيچيده و بوروکراسي را که در سال هاي گذشته در بازار روسيه ديده شده است، از بين خواهد برد.
سهم شبکه “ويرجين کانکت” طي پنج سال فعاليت در بازار روسيه ۱۰ درصد است واين شبکه اتصال پهن باند اينترنتي، سرويس هاي ارزش افزوده و صوتي به ساکنان و شرکت ها ارايه مي دهد.
“تريوون” شرکت مخابراتي سوييسي در سپتامبر ۲۰۰۴ تاسيس شد و شعبه هاي آن سرويس هاي دسترسي به اينترنت را در چندين ناحيه روسيه ارايه مي دهند.
تعداد کاربران روسيه تا ما اگوست ۲۰۰۷ميلادي ۱۶۳ميليون و ۷۳۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه اين کشور ۱۱۱درصد است.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا