شمار کاربران بهارتي ايرتل در دهلي نو از ۴ميليون نفرگذشت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ش.آرورا”يکي از مقامات ارشد ايرتل در اين باره گفت: تعداد کاربران اين اپراتور ازتمام اپراتورهاي موجود در هند بيشتر است و بهارتي اولين و تنها اپراتوري است که سرويس هاي ارتباطي قطارهاي درون شهري اين کشور را تامين مي کند.بهاراتي ايرتل با بيش از ۵۲ ميليون کاربررتبه اول …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”ش.آرورا”يکي از مقامات ارشد ايرتل در اين باره گفت: تعداد کاربران اين اپراتور ازتمام اپراتورهاي موجود در هند بيشتر است و بهارتي اولين و تنها اپراتوري است که سرويس هاي ارتباطي قطارهاي درون شهري اين کشور را تامين مي کند.
بهاراتي ايرتل با بيش از ۵۲ ميليون کاربررتبه اول را در بين اپراتورهاي اين کشور دارا مي باشد.
وي با بيان اين که اين اپراتور يک ميليون نفر از کاربران  خود را در ۱۴ماه گذشته به شبکه اضافه کرده است، اظهار داشت :بالا بردن کيفيت شبکه  و افزايش سرويس هاي ارايه شده ، از اهداف  اصلي اين اپراتور است.
 تعداد کل کاربران  هند را۲۲۵ميليون و۴۶۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۹.۹۵درصد اعلام شده است.
اين کشور۱۲اپراتور فعال دارد و  فروش تلفن همراه در سال ۲۰۰۷ نسبت به   سال ۲۰۰۶ ميلادي در اين کشور حدود دوبرابر شده است و از ۴۵ميليون به ۹۰ميليون دستگاه رسيده است.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزارو ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا