مدل k770 سوني اريکسون

 قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است اما با اين حال طراحي شيک و زيبايي دارد . ابعاد گوشي  10? در ?۷ در  1?.?ميلي متر و وزن آن ۹۵ گرم است . صفحه نمايشTFT در قسمت بالاي قاب جلوي گوشي وجود دارد که قطر آن ۱.۹ اينچ است.بلندگو در بالاي صفحه نمايش قرار گرفته …

 قاب گوشي از مواد پلاستيکي ساخته شده است اما با اين حال طراحي شيک و زيبايي دارد . ابعاد گوشي  10? در ?۷ در  1?.?ميلي متر و وزن آن ۹۵ گرم است . صفحه نمايشTFT در قسمت بالاي قاب جلوي گوشي وجود دارد که قطر آن ۱.۹ اينچ است.
بلندگو در بالاي صفحه نمايش قرار گرفته است. دوربين مکالمه تصويري در طرف راست و حسگر نور محيط در طرف چپ آن مشاهده مي شود. اين گوشي در عوض جويستيک به کليد حرکتي چهار جهتي با مرکز تاييد کننده مجهز است.
درطرف چپ گوشي ،Fast port وجود دارد که از آن براي وصل کردن شارژر و ساير لوازم جانبي استفاده مي شود . ميکروفن و محل بند مچ يا گردن در پايين K770 در نظر گرفته شده است . براي وصل کردن بند بايد قاب پشت را برداريد. کليد on/ off و يک کليد دو طرفه براي قاب پشت در بالاي گوشي مشاهده مي شود . کليد on /off اندازه کوچکي دارد اما مشکلي در استفاده از آن وجود ندارد .
محل کارت حافظه M2 در طرف چپ اين گوشي قرار دارد که فاصله زيادي با Fast port ندارد. امکان بيرون آوردن کارت حافطه در زمان روشن بودن وجود دارد زيرا نيازي به خارج کردن باتري نيست . نگهدارنده سيم کارت نزديک محل کارت حافظه مشاهده مي شود . فقط در صورت خاموش بودن گوشي مي توان سيم کارت را خارج نمود . باتري گوشي از نوع Li-po BST-38 باتوان ۹?۰ mAh است .
** صفحه نمايش
گوشي K770 سوني اريکسون به يک صفحه نمايش TFT در اندازه ۱.۹ اينچ مجهز است که وضوح آن ۲۴۰در?۲? پيکسل است و ۲۵۶ هزار رنگ را نشان مي دهد .
** سيستم پخش کننده
نرم افزار پخش موسيقي در سوني اريکسون K770 از فرمت هاي فايل MP3، AAC، AAC+ ، E-AAC+ ،WAV ،WMA ، M4A و MIDI پشتيباني مي کند و در واقع نسخه واکمن يک است که در مدل هاي K800 و K810 سوني اريکسون نيز وجود دارد .
** دوربين
سوني اريکسون K770 داراي يک دوربين ۱۵/۳مگاپيکسل با کانون اتوماتيک و فلش LED است. منوي دوربين مانند مدل هاي K550 ، W880، K810، T650 سوني اريکسون است.
 دوربين داراي حالت شب ، SelfTimer (زمان دادن به دوربين براي گرفتن عکس )، Panorama (ايجاد يک عکس از چند تصوير ) ، کادردار و حالت هاي عکسبرداري پراکنده است . همچنين داراي تنظيمات تعادل رنگ سفيد و چند مورد از تنظيمات خاص است . جلوه هاي ويژه رنگ نيز وجود دارد .
** حافظه داخلي
حافظه داخلي ۱۶ مگابايتي اين گوشي توسط کارت حافظه Memory Stick Micro M2 تا ۲۵۶ مگابايت ارتقا مي يابد.
** سخن آخر
اين گوشي بعد از عرضه در بازار تلفن همراه کشور مورد استقبال اکثر متقاضيان برند سوني اريکسون قرار گرفت.
گوشي k770 سوني اريکسون هم اکنون با بهاي دو ميليون و ۱۷۰ هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا