گوشي W810 سوني اريکسون بدون نوسان قيمت عرضه مي شود

 به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي W810 سوني اريکسون که کمتر از سه سال است وارد بازار تلفن همراه تهران شده، مدتي است که به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا با ثبات قيمت مشخصي  در حدود يک ميليون و ۹۵۰ هزارريال در بازار عرضه مي شود.مدل فوق به دليل امکانات مناسب و قيمت مقرون به …

 به گزارش خبرنگار موبنا، گوشي W810 سوني اريکسون که کمتر از سه سال است وارد بازار تلفن همراه تهران شده، مدتي است که به دليل برابر بودن عرضه و تقاضا با ثبات قيمت مشخصي  در حدود يک ميليون و ۹۵۰ هزارريال در بازار عرضه مي شود.
مدل فوق به دليل امکانات مناسب و قيمت مقرون به صرفه نسبت به ساير مدل هاي سوني اريکسون طي چند ماه گذشته از فروش خوبي برخوردار شد.
گوشي اسپرت W810 قابليت پخش انواع فرمت ها صوتي و تصويري مانند MP3،AAC و MPEG4 دارد و موجب شده تا به نوعي در رديف محصولات سوني اريکسون، يک گوشي برجسته و متفاوت محسوب شود .
دوربين دو مگاپيکسلي اين گوشي داراي فوکوس خودکار است و قابليت بزرگنمايي تصاوير را تا چهار برابر دارد .اين مدل که به فلاش مجهز است در ابعاد ۱۲۲۴ در ۱۶۲۳ پيکسل عکسبرداري مي کند.
همچنين اين دوربين قابليت فيلمبرداري به ميزان ظرفيت حافظه را هم دارد.
مدل فوق ۲۰ مگا بايت حافظه دارد و همچنين از امکان استفاده از يک کارت Memory Stick Duo Pro 512 مگابايتي نيز برخوردار است که مي توان آن را تا دو گيگا بايت ارتقاء داد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا